Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. april 2011 Premium Medlem Skrevet 27. april 2011 Pasi har mye spennende på gang, og blant annet har han svære byggeprosjekt med diverse helikopter-plattformer høyt og lavt i Sveits. Nylig inviterte han på en liten VIP-tur innom noen av disse helipads..... Og når vi trodde det var seinkveld og leggetid, ble vi lurt med på en heidundrende lavtflyvning med F-22 mellom Børvasstindene, før vi satte nesa til værs, og var innom verdensrommet noen snarturer. Robert, Andreas, Pasi og undertegnede, fra 0 til 127000 fot . Lofotveggen sett fra 100000 fot. MP-flyvning er ikke som andre flighter....... :grin: Siter
TOS Skrevet 27. april 2011 Skrevet 27. april 2011 Flotte bilete Ernst. men eg hadde nok stussa litt om nokon ville ha meg til å lande på den eine heliplattforma der. Den såg litt spinkel ut ifrå snigleperspektiv :grin: Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. april 2011 Forfatter Premium Medlem Skrevet 27. april 2011 He he, ja Pasi liker utfordringer :grin: ... her må man plassere maskineriet med nøyaktig vektfordeling !! Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 27. april 2011 Skrevet 27. april 2011 Argh.. så synd nettet mitt forsvant i går kveld... ville vært med på den Raptor-turen Får ta det igjen gitt Herlige bilder Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.