Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle prøve å planlegge en tur, om ikke Fred eller noen av dere andre turgeneraler har lagt planer allerede!

Turen jeg har planlagt tar oss med på en tur rundt på litt forskjellige plasser, alt fra den tykkeste bush til mindre regionale plasser. For det meste korte legs, men noen lengre også. Spesielt første leg, her kan det lønne seg og fly noe som kan fly litt raskere enn gjennomsnitts-Cuben og kan ta av fra en relativ kort rullebane. Vi starter nemlig utenfor Great Barrier Reef på Lady Elliot Island og flyr inn mot Bundaberg, hvor man kan bytte til et mindre fly.

Det du trenger av scenery:

OZx 3.3 og siste versjon av OZxlibs

Ants Aussie Complete

I tilegg kan du ha følgende:

ORBX Caloundra

ORBX Hervey Bay

ORBX Bundaberg(Anthony Lynch har laget en bra versjon av Bundaberg som er med i pakken, så denne er heelt frivillig)

Flightplan:

flightplan.png

Tar gjerne i mot tilbakemelding om det er noe som må ordnes på!

Hvor skal jeg legge ut flightplan og slikt?

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Jeg har satt server i riktig tid i forhold til loc, og realwheater, klokken er vell ca 02.15 på server i Brisbane nå, så henger du rundt får du sol oppgangen i Australia, og det blir forhåpentlig vis en flott morgen for MP...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...