Olaf Ghanizadeh Skrevet 23. april 2011 Skrevet 23. april 2011 Tenkte jeg skulle prøve å planlegge en tur, om ikke Fred eller noen av dere andre turgeneraler har lagt planer allerede! Turen jeg har planlagt tar oss med på en tur rundt på litt forskjellige plasser, alt fra den tykkeste bush til mindre regionale plasser. For det meste korte legs, men noen lengre også. Spesielt første leg, her kan det lønne seg og fly noe som kan fly litt raskere enn gjennomsnitts-Cuben og kan ta av fra en relativ kort rullebane. Vi starter nemlig utenfor Great Barrier Reef på Lady Elliot Island og flyr inn mot Bundaberg, hvor man kan bytte til et mindre fly. Det du trenger av scenery: OZx 3.3 og siste versjon av OZxlibs Ants Aussie Complete I tilegg kan du ha følgende: ORBX Caloundra ORBX Hervey Bay ORBX Bundaberg(Anthony Lynch har laget en bra versjon av Bundaberg som er med i pakken, så denne er heelt frivillig) Flightplan: Tar gjerne i mot tilbakemelding om det er noe som må ordnes på! Hvor skal jeg legge ut flightplan og slikt? Siter
Fred Solli Skrevet 23. april 2011 Skrevet 23. april 2011 Knalltur Olaf. Jeg holdt på med en her i Australia sjøl, men vi tar turen du har lagt opp til. Flightplan kan du laste opp på filebrowseren i TS3 hvis du vil. Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. april 2011 Premium Medlem Skrevet 24. april 2011 Farsken, her oppe er det Påske (?!), og jeg er nok ute å seiler til dere har landet.... . Siter
PEtter blindheim Skrevet 24. april 2011 Skrevet 24. april 2011 ARgh, hadde jeg ikke skullet opp 0330 i morgen tidlig hadde jeg blitt med. Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 24. april 2011 Forfatter Skrevet 24. april 2011 Da kan du jo bli med på en del av turen! Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 24. april 2011 Skrevet 24. april 2011 Im in Olaf. Glimrende rute som selvfølgelig traff akkurat di flyplassene jeg ikke hadde, da var det ikke annet å gjøre enn å handle igjen. 3 stk nyinnkjøpte airports på tur ned på HD her nå. Du er jaggu en dyr herremann.. :grin: Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 24. april 2011 Forfatter Skrevet 24. april 2011 Glemte jo selvfølgelig at vi får prøve å starte rundt 1800, med avgang fra Lady Elliot Island ca. 1810. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 24. april 2011 Skrevet 24. april 2011 Jeg har satt server i riktig tid i forhold til loc, og realwheater, klokken er vell ca 02.15 på server i Brisbane nå, så henger du rundt får du sol oppgangen i Australia, og det blir forhåpentlig vis en flott morgen for MP... Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 24. april 2011 Forfatter Skrevet 24. april 2011 Hadde vært kult om du kunne sette tiden på serveren slik at det var soloppgang rundt 18:00. Tok en testtur i går for å inspisere stripene og da startet jeg rundt soloppgang fra YLTT - vakkert! Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 24. april 2011 Skrevet 24. april 2011 Æsj og. Sitter fanget på påskeferie, så får ikke til å bli med. Får ta turen på egenhånd i morgen istedet. Siter
Fred Solli Skrevet 24. april 2011 Skrevet 24. april 2011 Flightplan lastet opp på TS under Fred og MP 24.april. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.