Anders Merch Grønmyr Skrevet 20. april 2011 Skrevet 20. april 2011 Hei er det flere her inne som har togsimulatoren TS2010? Jeg har et problem med denne, kommer jeg til rødt lys på et scenario så skifter den aldri signal til grønt. Jeg kan vente opp til 30-40min aldri giddi å prøve å vente lengre, dette gjelder alle lys signaler. Er de grønne forblir de det, er de rød forblir de rød. Uansett scenario. Noen som har vært borti samme problem og funnet en løsning? Sliter med å få aktivert kontoen på TS sin planet auran forum så jeg tar sjansen på å spørre her. Siter
Kai Dreyer Skrevet 20. april 2011 Skrevet 20. april 2011 Høres forresten ut som det er Jernbaneverket som driver signalene der også. Prøvd å requsted grønt? Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 20. april 2011 Skrevet 20. april 2011 Høres forresten ut som det er Jernbaneverket som driver signalene der også. :grin: :grin: Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 20. april 2011 Skrevet 20. april 2011 Regner med du har patchet? Haha, Kai :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.