Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kommer et forslag til Onsdagsaktivitet 20. April :) Vi tenkte å ha ett godt gammeldags Carrier Ops på FSN Carrieren med default F18, Goshawk (Dino Cattaneo), IRIS F14 og Freeware F14 (Dino Cattaneo)... Vi møtes på Bodø Kl.19.50, og avgang Kl 20.00 :) Det hadde vært fint om folk kunne begrenset seg til disse 4 modellene for en best mulig kveld for alle ;) Man må også ha programmet ArrestorCables for å kunne bruke katapulten på Carrieren.

Her er et par nyttige linker til ting dere trenger foran turen:

ArrestorCables V2.6 Download

FSN Alpha Carrier

Dino Cattaneo Goshawk

F14 Package Dino Cattaneo

Og til slutt en liten teaser fra sist gang som Pasi mekket sammen :)

[video:youtube]

Vel Møtt til en ny kveld med gøy flyging og "litt "Sjitprat" :grin:

Robert har meldt seg frivillig til å være båtfører for kvelden :)

Skrevet

:o Åååååå nei, å nei å uff, å uff...dette man jo bare være med på :grin:

Alltid morro med carrier flyvninger, utfordrende flyvning og full action hele tiden he he, kan'ke bli annet 'mojjo' :D

Også har vi jo Lofoten som kan utforskes i lav høyde og høy fart....formasjonsflyvning, noen med? Hadde jo også vært morsomt å sett hvor mange vi får plass til på dekk samtidig (hint, hint, det var en dårlig kamuflert innbydelse til både gamle og nye MPholikere)

:cool:

• Premium Medlem
Skrevet

Nei æshj å fischj, dette må inn i kalenderen :grin: .

Så må vi leite fram hangarskipene igjen, har jo gjemt disse også i hangaren for fyfly..... Og Lofoten er jeg med på (kan jo se fjellene herfra), det er et passelig kompakt område for carrier ops !

Skrevet

Aj aj aj, dette kan man ikke si nei til, her er det bare og stroppe seg fast og gjøre seg klar :grin:

Også har vi jo Lofoten som kan utforskes i lav høyde og høy fart....formasjonsflyvning, noen med?
Tror jeg må sikre noen vindu her først :grin: :whistle:

Skrevet

Grunnet dårlige erfaringer med FSN Carrieren så kjører vi SF Carrier 2.5 missionet :) Vist eventuelt andre vil fly heavies er FLG serveren mest sannsynlig åpen ;) Eg kjører SF Carrier 2.5 på min server: 81.191.101.140 og passord fåes på TS3... Beklager dette, men man må ha Acceleration til å få dette mission til å funke... SF carrier finner dere på Filebrowseren på TS :)

Benjamin

• Moderatorer
Skrevet

ang.Scenery trenges ikke noe annet en default scenery

ikke dårlig det heller der da det meste skjer i fjorden utenfor San Francisco

sfcarrier2.zip + updaten finner dere på filbrowseren i Teamspeak 67.222.46.54 port9987

Reserve TS hvis default detter ned er 85.17.189.189 port4130

Skrevet

Da restartes serveren, vi hopper over fra F18 og F14 med BD-5'er og skal foreta en liten canyon race. I den forbindelse, så skal jeg streame fra mitt camera LIVE, jess, ju hørd it, LIVE :grin:

http://www.livestream.com/daone

Får dere lyst ¨å værra med, så bare logg på og hvis det er ett par stykker som melder sin interesse, så restarter vi serveren igjen.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...