Benjamin Hennes Skrevet 18. april 2011 Skrevet 18. april 2011 Her kommer et forslag til Onsdagsaktivitet 20. April Vi tenkte å ha ett godt gammeldags Carrier Ops på FSN Carrieren med default F18, Goshawk (Dino Cattaneo), IRIS F14 og Freeware F14 (Dino Cattaneo)... Vi møtes på Bodø Kl.19.50, og avgang Kl 20.00 Det hadde vært fint om folk kunne begrenset seg til disse 4 modellene for en best mulig kveld for alle Man må også ha programmet ArrestorCables for å kunne bruke katapulten på Carrieren. Her er et par nyttige linker til ting dere trenger foran turen: ArrestorCables V2.6 Download FSN Alpha Carrier Dino Cattaneo Goshawk F14 Package Dino Cattaneo Og til slutt en liten teaser fra sist gang som Pasi mekket sammen [video:youtube] Vel Møtt til en ny kveld med gøy flyging og "litt "Sjitprat" :grin: Robert har meldt seg frivillig til å være båtfører for kvelden Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 19. april 2011 Skrevet 19. april 2011 Åååååå nei, å nei å uff, å uff...dette må man jo bare være med på :grin: Alltid morro med carrier flyvninger, utfordrende flyvning og full action hele tiden he he, kan'ke bli annet 'mojjo' Også har vi jo Lofoten som kan utforskes i lav høyde og høy fart....formasjonsflyvning, noen med? Hadde jo også vært morsomt å sett hvor mange vi får plass til på dekk samtidig (hint, hint, det var en dårlig kamuflert innbydelse til både gamle og nye MPholikere) :cool: Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. april 2011 Premium Medlem Skrevet 19. april 2011 Nei æshj å fischj, dette må inn i kalenderen :grin: . Så må vi leite fram hangarskipene igjen, har jo gjemt disse også i hangaren for fyfly..... Og Lofoten er jeg med på (kan jo se fjellene herfra), det er et passelig kompakt område for carrier ops ! Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 19. april 2011 Moderatorer Skrevet 19. april 2011 Er på vei til Bodø i skrivende øyeblikk i nydelig vær for morgendagens event. Regner med å ankre opp nærområdet i løpet av ettermiddagen/kveld Velkommen ombord :cool: Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 19. april 2011 Skrevet 19. april 2011 Aj aj aj, dette kan man ikke si nei til, her er det bare og stroppe seg fast og gjøre seg klar :grin: Også har vi jo Lofoten som kan utforskes i lav høyde og høy fart....formasjonsflyvning, noen med? Tror jeg må sikre noen vindu her først :grin: :whistle: Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 19. april 2011 Moderatorer Skrevet 19. april 2011 Ankommet Bodø distriktet og seiler i nærområdet en stund for de som har lyst :grin: Da har vi lukket skipet for i kveld velkommen tilbake i morgen aften Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 19. april 2011 Skrevet 19. april 2011 Aiaiai. Dette må vi jo bare bli med på :grin: Edit: oioioi. Ser ut som det kanskje utgår for min del. Blir nok å kjøre utover til Ørlandet istedet og feire vårblot. Siter
Benjamin Hennes Skrevet 20. april 2011 Forfatter Skrevet 20. april 2011 Grunnet dårlige erfaringer med FSN Carrieren så kjører vi SF Carrier 2.5 missionet Vist eventuelt andre vil fly heavies er FLG serveren mest sannsynlig åpen Eg kjører SF Carrier 2.5 på min server: 81.191.101.140 og passord fåes på TS3... Beklager dette, men man må ha Acceleration til å få dette mission til å funke... SF carrier finner dere på Filebrowseren på TS Benjamin Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 20. april 2011 Skrevet 20. april 2011 Æsjda, har ikke noe scenery installert for dette området. Kan ikke du kjøre full throttle og forankre den utenfor Australia et sted? Hehehhe. Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 20. april 2011 Moderatorer Skrevet 20. april 2011 ang.Scenery trenges ikke noe annet en default scenery ikke dårlig det heller der da det meste skjer i fjorden utenfor San Francisco sfcarrier2.zip + updaten finner dere på filbrowseren i Teamspeak 67.222.46.54 port9987 Reserve TS hvis default detter ned er 85.17.189.189 port4130 Siter
Benjamin Hennes Skrevet 20. april 2011 Forfatter Skrevet 20. april 2011 5 minutter til vi starter, folkens! Viss dere ikke kommer før 20.00 må vi restarte serveren om noen flere kommer ellers vil dere bli "Observers" Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 20. april 2011 Skrevet 20. april 2011 Da restartes serveren, vi hopper over fra F18 og F14 med BD-5'er og skal foreta en liten canyon race. I den forbindelse, så skal jeg streame fra mitt camera LIVE, jess, ju hørd it, LIVE :grin: http://www.livestream.com/daone Får dere lyst ¨å værra med, så bare logg på og hvis det er ett par stykker som melder sin interesse, så restarter vi serveren igjen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.