Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt på sparket tur med landinger oppe i Himalaya.

Scenery og fly er levert av Aerosoft, og begge deler anbefales for alle som ikke har Twin Otter og Lukla X

Meg og Benjamin trygt nede

73394838.jpg

Kampesteiner som sikkerhet for ikke å falle utfor stupet :whistle:

83629535.jpg

Melding om skadete turgåere oppe på basecamp etter at en Mil-8 Hip har krasjlandet, så ambulansetur var påkrevet. Tynn luft her oppe på 17.500 fot :crazy:

92540454.jpg

Nede på Lukla igjen

70623052.jpg

Turen tilbake til Kathmandu i nydelig kveldsstemning og skyer

66231626.jpg

Shutdown checklist complete

14227828.jpg

Skrevet

Herlige bilder Paul-André.

Kjenner jeg fortsatt er utrolig rusten bak yoken.. men det kommer seg vel etterhvert.

Når jeg er fornøyd med min egen flyging kommer det bilder fra meg også... akkurat nå har jeg mer enn nok med å fly og friske opp kunnskapene... hehe :)

• Premium Medlem
Skrevet

Fine bilder, utvilsomt en morsom og utfordrende tur. Rakk dessverre ikke å bli med, men så har jeg hverken Lukla eller Twin Otter, så jeg haddde neppe hatt noe utbytte av turen heller....? ( ...men jeg har real erfaring med Twin Otter i Himalaya :whistle: ).

• Premium Medlem
Skrevet

He he, har kjøpt Twotter`n 2 ganger, men etter oppgradering av PC mistet jeg herligheten, og synes det var i drøyeste laget å kjøpe den enda en gang :tired: . Nå begynner denne modellen faktisk å dra litt på årene, og det har kommet så mange nye fristelser, at jeg syntes det var på tide med noe annet :whistle: .

Forresten, hva mener du med Værøys konge?

Skrevet

Takk for flott opplegg, Pasi :) Her kommer noen få Screenies fra meg og:

Et fra startplassen Kathmandu... Riktig skrevet eller???

2011-4-17_18-38-28-868.jpg

Etter en Bumpy Ride av en landing på Lukla :grin:

2011-4-17_20-39-14-245.jpg

To ekte "Flyspottere" står og ser etter flyene når de kommer inn på rekke og rad :)

2011-4-17_20-43-23-25.jpg

Og da va alt frå meg for denne gang :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...