Robert Løvli Skrevet 17. april 2011 Skrevet 17. april 2011 Hei, Ønsker å selge mitt splitter nye Saitek Pro Flight Yoke System. Altså yoke og throttle quadrant. Jeg kjøpte det for ca 1 mnd siden, og det er brukt ca halvannen time. Det er overhode ingen problemer, skader riper, slakk eller noe annet. Grunnen til at jeg vil selge den er ganske enkelt at jeg trenger en yoke, men en stikke. Flyet jeg trener for brukte ikke yoke likevel. Jeg har nettop bestilt meg et joystick system fra Logitech. Bilder kommer. Saitek Pro Flgith Yoke System: Samlet Pris: 900 Seriøse henvedelser her eller svar på e-post robert.nsr@gmail.com Siter
Robert Løvli Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Skrevet 1. mai 2011 Den er grei. E-post? Min står øverst Siter
Martin Nylund Skrevet 3. mai 2011 Skrevet 3. mai 2011 Var innom for noen uker siden og fant iFly 737NG, så ja. Måtte jo installere FS igjen :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.