Paulo Fernandes Skrevet 16. april 2011 Skrevet 16. april 2011 Jeg er interessert i å kjøpe registrert versjon av FSUIPC, men lurer på om den kan gjøre dette: - Kan man sette push to talk-knappen til squawkbox til en knapp på CH-yoken? - Kan man sette reverse thrust på en throttle-spak på CH-yoken? Siter
Fred Solli Skrevet 16. april 2011 Skrevet 16. april 2011 Du kan programmere både knappetrykk, akser og mye mye mer med regget FSUIPC. Er du smart kjøper du den sammen med WideFS som gir deg muligheten til å kjøre programmer på en annen pc spm kommuniserer med FSUIPC. (Sparer noen kroner) Det eneste med FSUIPC er at den har et lite intuitivt GUI og du må belage deg på å lese en tørr manual hvis du ønsker å få til noe spesiellt. Siter
Paulo Fernandes Skrevet 21. april 2011 Forfatter Skrevet 21. april 2011 Takk for svar Jeg velger å stå over denne fristelsen jeg. Siter
Andre Gjerholm Skrevet 21. april 2011 Skrevet 21. april 2011 Hvilke programmer eller hva kan man kjøre via FSUIPC og Wide FS på laptop (eventuelt simconnect som jeg også har hørt om)? Vil det redusere workload i noen større grad på sim-pc'en? Siter
A L Skrevet 21. april 2011 Skrevet 21. april 2011 Ja, i hvilken grad vet jeg ikke. Min erfaring med WideFS og FSUIPC er kun fra full-scale sim, der dette er et must. Det er dog populært og kjøre for eks. Squawkbox, Active Sky o.l på en ekstern PC og FS på en egen. Det vil jo selvfølgelig avlaste litt. Siter
Fred Solli Skrevet 21. april 2011 Skrevet 21. april 2011 Listen på programmer som bruker FSUIPC/WideFS er lang, Flightsim Commander, Plan-G, Radar Contact bare for å nevne noen som bruker FSUIPC. Active Sky Evolution, Sqwuakbox etc. bruker simconnect. Klart du sparer resusser på sim-pc'en når du kjører programmene på en annen pc. Dessuten kan du ha simmen i fullt vindu Siter
Andre Gjerholm Skrevet 21. april 2011 Skrevet 21. april 2011 Høres bra ut. Jeg bruker bl.a en extern gps, transponder og autopilot. Da kan jeg mest sannsynlig kjøre de på laptop da? Får lese meg opp på dette Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.