Asbjørn Smevik Skrevet 15. april 2011 Skrevet 15. april 2011 Jeg har nå fått tak i 2 skjermer, og gledet meg stort til å ta i bruk flightsim med en ekstra skjerm. Problemet er at jeg bare får en skjerm til å funke. Har VGA-kabler i begge skjermene. Siter
Ivar Hestnes Skrevet 15. april 2011 Skrevet 15. april 2011 har du satt skrivebordet til extended desktop? Og så må du justere oppløsningen i FSX slik at den tilsvarer oppløsninga på extended desktop (utvidet skrivebord). Siter
Asbjørn Smevik Skrevet 15. april 2011 Forfatter Skrevet 15. april 2011 Har gjort det nå. Men den vil ikke virke alikevel.. Siter
Marius Granli Skrevet 15. april 2011 Skrevet 15. april 2011 Skriv %appdata% i søkefeltet, Så Microsoft og FSX. Fjern FSX.cfg. Start FSX på nytt. Husk at begge skjermene må ha samme oppløsning. Gå på settings og customize i FSX-menyen. Gå på den rullegardina ovenfor alle oppløsningsalternativene. Har du to forskjellige alternativer må de ha samme innstillinger. Husk at ved å fjerne FSX.cfg må du gjøre alle kalibreringene på nytt. Jeg kjører to selv, en HDMI og en VGA. Må av og til ta den bort så FSX får lage seg en ny cfg-fil. Husk at begge skjermene MÅ være aktiverte før du åpner FSX. Hos meg går det ikke uten. Dette forutsetter at begge to funker utenom FSX. Good luck Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.