Kjartan berg Skrevet 14. april 2011 Skrevet 14. april 2011 Yes, det måtte vel komme.. Selv tror jeg at dette kan bli slutten for spotify siden mange kommer til å boikotte i protest. http://www.idg.no/pcworld/article205070.ece?nl=1 Siter
Åge Storli Berg Skrevet 14. april 2011 Skrevet 14. april 2011 Boikotte i protest blir litt å ta i, da har man lite respekt for de som faktisk bruker tid på å lage musikk. Å betale 49/99 kroner i måneden er BILLIG for å kunne høre på det meste av musikk. Folk skal jo tross alt ha betalt for arbeidet de gjør. Siter
Kjartan berg Skrevet 14. april 2011 Forfatter Skrevet 14. april 2011 Ja, er helt enig i hva du sier Åge! Men det har seg slik at det er veldig få som faktisk ønsker å betale for ting i verden og man finner sikkert en facebook gruppe etter et kort søk om dette.. Selv er jeg stor fornøyd med spotify og ser intet annet valg enn at jeg bare må gå over til premium 1. mai 2011 ! Siter
A L Skrevet 14. april 2011 Skrevet 14. april 2011 Jeg betaler gledelig 50 kr mnd for denne tjenesten! Om man ikke har råd til det får man jaggu droppe potetgullet og colaen/pilsen på fredag en gang i uka. Siter
Åge Storli Berg Skrevet 14. april 2011 Skrevet 14. april 2011 Folk har jo ingen ting å klage på. At vi tidligere har hatt denne luksusen å kunne lytte til musikk gratis er jo kjempebra. Men såklart har jo spotify selv utgifter på dette, og for å kunne holde et firma igang er det viktig å kunne ha en bærekraftig utvikling. Slik lærer man ofte med tiden. Kommer uansett til å fortsette å betale for denne tjenesten. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 14. april 2011 Skrevet 14. april 2011 Har lenge hatt premium. Og har frydet meg over kombinasjonen av god lydkvalitet, offline og det at man kan ha det på mobilen! Vell verdt en 100 lapp. Siter
Morten Nelson Skrevet 14. april 2011 Skrevet 14. april 2011 Fortsetter med gratis spotify. Den musikken jeg hører mest på har jeg i cdformat allerede, og de artistene som har bare et par ok sanger får jeg hørt på spotify uansett. Musikk hører jeg på i bilen, mens når jeg er hjemme går det i andre lyder. Siter
Morten Ruud Skrevet 14. april 2011 Skrevet 14. april 2011 Synes det er på sin plass at de tar betalt ettersom de ikke får nok reklameinntekter. Det teiteste jeg har lest om er de som banner og sier at de skal gå tilbake til P2P, og ulovlig nedlasting igjen. Det er bare fjortiser, og idioter som holder på sånn. Siter
Kai Dreyer Skrevet 15. april 2011 Skrevet 15. april 2011 For å unngå den reklamen har jeg gladelig betalt for det hver mnd fra i fjor sommer, og det er totalt verdt det! Om folk ikke klarer betale for seg, så er det bare synd. Men det er vel slik verden blir, alle skal ha men ingen vil betale for det dem gjør. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 15. april 2011 Skrevet 15. april 2011 Dagen jeg kjøpte meg smartphone, kjøpte jeg også Spotify Premium, en kjempeinvestering! Folk som sutrer over dette fortjener ikke engang å bruke gratisversjonen. Siter
Daniel Klepp Skrevet 15. april 2011 Skrevet 15. april 2011 Får Wimp inkludert i kabel-tv/internett-abbonementet fra Canal Digital iløpet av våren Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 16. april 2011 Skrevet 16. april 2011 Jeg kasta meg også på Wimp her bare for å forsøke det. Opprettet abbonement og dagen etter ble det sagt opp. Wimp er sikkert meget bra, men det var noen småting som ikke fungerte her hos meg etter å ha blitt godt vant med lang farts tid hos Spottify. Største draw back. Det går ikke an å bytte / pause sanger i Wimp med tastaturet. Dette fant jeg håpløst til mitt bruk som stort sett er FlightSim. Kronglete å legge ned flightsim fra skjermen bare for å pause en sang under flight. Var inne på Wimp forum, og det er vistnok mange som ønsker seg denne funksjonen. Så langt har det ikke lykkes å fikse det pga Adobe Air påstår di. Når dette er fikset og alt i orden, skal man ikke se bort ifra at jeg er tilbake.. Siter
Marius Sparby Skrevet 16. april 2011 Skrevet 16. april 2011 Har hatt Spotify Premium, og jeg må si at den hundrelappen i måneden er vel anvendte penger med tanke på hvor mye musikk jeg får. Hos meg står Spotify på så godt som 24/7 med unntak av de 10 minuttene det tar meg å kjøre til og fra jobb. Og så fort jeg får tak i en bilstereo med Aux-inngang, så kommer jeg til å ha Spotify der og. De som begynner å hyle opp om boikott etc er idioter, rett og slett, og vet ikke å verdsette det arbeidet artistene har lagt ned i låtene sine. Sånne folk burde ta til takke med vanlig mainstream radio. Siter
Fredrik Wold Skrevet 16. april 2011 Skrevet 16. april 2011 Jeg har hatt Premium abbonement siden jeg fikk Spotify. Bruker tjenesten hver eneste dag, både på dataen og ikke minst på telefonen. Har hatt iPhone og nå Android sak, og jeg må si at jeg trives meget godt med denne løsningen. Å betale en viss sum i mnd for å lytte/streame ubegrenset med musikk er genialt, og det er dette som er framtida, både med musikk og film/serier Siter
Åge Storli Berg Skrevet 16. april 2011 Skrevet 16. april 2011 Og en ting til, det er LOVLIG å bruke spotify, i motsetning til det å laste ned for å lytte. Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 16. april 2011 Skrevet 16. april 2011 Har selv også hatt Premium siden jeg fikk Spotify og det er awesome. Jeg kan sette sammen spillelister slik jeg vil enkelt og greit, får spillelistene mine over på Android og en hvilken som helst PC ved å bruke login. Rett og slett konge! Og de 100kronene jeg bruker på det er absolutt verdt det. Siter
Frode Skibrek Skrevet 16. april 2011 Skrevet 16. april 2011 For en gangs skyld må jeg si meg ening med "overmakten". Jeg har gått fra å tidligere laste ned all musikk til å ha årsabonnement med Spotify Premium og kun bruke det. Jeg har Spotify på begge mobilene mine, og kommer også til å bruke Spotify i bilen når den er i boks. Kommer også til å bygge en trådløs sone i bilen ved hjelp av Ice.net sine produkter og tjenester, slik at jeg alltid kan være online med gps og kart etc via mobil/pc. 99 kr/mnd er BILLIG for en slik løsning. For ikke å nevne det faktum at man kan dele spillelister på ett utall måter.... Siter
Mathias Næss Skrevet 23. april 2011 Skrevet 23. april 2011 Kommer til å fortsette å betale for premium, verdt det i mine øyne. Er enkeltheten ved det som jeg liker, istedenfor å laste ned album organisere filer på pcen, opprette spillelister i musikkprogram, kopiere musikk over til telefon og opprette spillelister der også, så finner jeg artist, velger en drøss sanger og lagrer i spilleliste, logger på telefonen og syncer offline. 100 kroner for dette er ingenting. Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 23. april 2011 Skrevet 23. april 2011 Spotify Premium her og. Lenge siden jeg har anvendt 100kr så godt. Siter
Tommy Bernes Skrevet 23. april 2011 Skrevet 23. april 2011 Har selv Premium og hva man får i forhold til pris, så er det jaggu ikke gale Bruker selv spotify hele tiden hver dag, enten det er online, offline eller på iphonen, og det å betale 100 kroner i månden for det, er ikke så mye Er ikke mer enn man betaler for en hotdog og en brus på en bensinstasjon uansett Siter
Joakim Hagen Skrevet 23. april 2011 Skrevet 23. april 2011 Betalte 100 kr en gang. Har ikke sett noe trekk på konto etter det. Var vel i November. Har fortsatt premium =P Siter
Harald Strand Skrevet 23. april 2011 Skrevet 23. april 2011 Premium.. Sytere kan gå å legge seg! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.