Gå til innhold

Til alle som har problemer med MP SERVER.

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Hei, kan dere som er brukere av MP svare i denne posten.

Opplever du og bli kastet ut av server? Ja ofte, innemellom eller skjeldent. Og sett opp hvem som er deres internett leverandør er dere snille.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Hva var det som var anderledes på søndag? Flynye brukere etc?

Skrevet

Kanskje litt flere flytyper, men vi prøvde å begrense oss til kjente typer fly vi ikke har hatt problemer med.

Beaver, TwinOtter, Cessna208 var vel brorparten som var ute i.

Husker ikke hvor mange vi var, hvertfall 10 stk. var innom.

Mange ble hevet ut flere ganger, både under turen og også ved innlogging igjen. Byttet også navn ved ny innlogging.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Ok, fint om flest mulig legger igjenn en kommentar her, så jeg får sett litt på dette.

Skrevet

Jeg sliter ikke så veldig mye med at jeg blir kastet ut. (Sist var under Libyatoktet)

Flyr stort sett Carenado og Aerosoft sine produkter.

Har Nextgentel, og sitter alene på nettet. (Kan flere brukere på nettet ha noe å si?)

Restarter trådløs router før turen.

Skrevet

Har hatt noe problemer til tider med utkastelse.

Sist søndag var ikke bra for min del.

Fløy da først Carenado 208, ble kasta ut en rekke ganger og byttet da til Aerosoft Beaver uten at det hjalp.

Jeg har flyttet alle fly som har blitt erklært snåle i ei ega mappe, denne er faktisk så godt gjemt så jeg finner den fanken ikke igjen heller.. Tabbe.

Bruker Eidsiva Bredbånd.

2-3 brukere / 2 stasjonære kablet, 2 trådløse bærbare.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Hei, alle sammen. Ser ut som jeg må stramme opp "Utkasteren" han er for effektiv, fra spøk til valborg.

Jeg tror vell kansje det er en kjensgjerning at de som roper høyest har de største problemene :-) dette med MP og det og det at man detter ut, har stort sett 3 hovedgrunner.

1. Gennerellt mye problemer, som Fred er et god representant for :-), kan være ISP relatert, enten via leverandør(Telenor) eller pakkedropp i infrastruktur som linjer etc inn til router, eller trådløst eller infrastruktur i deres hus/lokasjon.

2. Server tryner, enten ved at FSX krasjer( det hender, men da detter alle ned :-) )

3. Det brukes fly som har "Coole " features, ved at man bruker Simconect mellom paneler etc i fly som gjør at man opplever framedropp og masse rare situasjoner, fly går på tvers etc. Disse må man rett og slett bare slutte og fly MP med.

Nå på søndag var det codiak, og den mener jeg vi har bannlyst tidligere, da den har om ikke jeg tar feil, masse simconnect som brukes i panelet.

Disse problemene vil vi måtte leve med helt til vi eventuelt får lagd en pålogging med axtive x eller noe, som rett og slett tar backup av config fila de, og bytter ut til MP mode, hvor kun godkjente elementer benyttes, vil vi det?

• Moderatorer
Skrevet

Ups Visste ikke at Kodiac var bannlyst :crazy:

Var inne med den og byttet til heli 412 etterpå , var en Kodiac til inne så kan jo være vi er "synderene" legger den i Temp mappe fra nå :sleep:

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Vi burde vell legge opp en liste på webben, og det kommer jeg og fred til og gjøre, men ikke i dag :-) Så det er ikke din feil Robbert.....kansje vi sees på mp i dag....

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...