A L Skrevet 13. april 2011 Skrevet 13. april 2011 Hei! Legger ut en link til en låt jeg og bandet mitt spilte inn i vinterferien. Undertegnede på slagverk. Vi er fem stykker som har spilt sammen i snart 4 år. Hva syns dere om versjonen vår? Den ble opprinnelig arret for en revy, men senere fikk vi forespørsel om vi ville lage en innspilling for en skifilm som ble produsert. Vet at det er fler på forumet her som driver med musikk på fritiden og på daglig basis. Håper på og få noe respons Download Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 13. april 2011 Skrevet 13. april 2011 Flott og presist spilt tvers igjennom. Stilig versjon av sangen Det eneste jeg savner er "den store finalen" mot slutten, hvor sangen virkelig tar av. Ellers så synes jeg det var supert Men konverter helst til mp3 før du laster opp til nettet. Siter
AMO Skrevet 13. april 2011 Skrevet 13. april 2011 Interessant å høre en slik tolkning av noe jeg vil karakterisere som en nasjonalromantisk komposisjon når det er snakk om den originale versjonen. Jeg fikk litt assossiasjon til afrikansk rytme med trommene i starten, og det var i det hele en litt merkelig, men interessant komposisjon. Gjennomført er det i allefall, et knallbra initiativ! Men husk: Oppfølgeren slår aldri originalen! Godt jobba, gutta! Siter
A L Skrevet 13. april 2011 Forfatter Skrevet 13. april 2011 Hehe takk begge to. Som sagt er dette i utgangspunktet ett arr. til en Revy som ble spillt i fjord. Også av udnertegnede. Men da vi fikk forespørsel av en filmprodusent om vi kunne gjøre en studio utgave ut av den kunne vi jo ikke si nei. Jeg tar dette som konstruktiv kritikk, og takker for det Selve grooven på starten er ikke ment for å være afrikansk, men ved bruk av kongas/bongos blir det automatisk det. Selv har jeg ikke analysert arret, men kanskje det er en stillig kryssning av kulturer? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.