Thomas Lorentzen Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 ... og rødfarge! (Fikk et innfall om en treningstur rundt på lavlandet, men siden telefonen ringte var det bare å lande igjen) Siter
Åge Storli Berg Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Pent! Godt å få en avkobling fra oppgaven angående alignment av rotorblader og statisk balansering.... Siter
Andre Gjerholm Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Imponerende scenery! Ser at brannstasjonen og parkeringshuset også er med. Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Herlig bilder!! Du kunne ikke lært meg å fly helikopter? Sliter VELDIG med det.. Siter
Christian Ramberg Skrevet 13. april 2011 Skrevet 13. april 2011 wow..imponerende detaljert. kjenner meg veldig igjen. kjører forbi der hver dag når jeg skal på jobb. har du no estimate når denne blir sluppet?? savner litt flere norske scenery for FSX Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.