Jan Arild Gjemble Skrevet 11. april 2011 Skrevet 11. april 2011 Heisann og hopp og plutselig var jeg her igjen etter et alt for langt opphold og med abstinensene hengende over meg hele tiden. Dette ble nok et langt lengre opphold enn hva jeg hadde planlagt. Skulle jo i utgangspunktet bare flytte inn i en annen leilighet, men ting ble i ikke ferdig i tide og det ene tok det andre. Så, bare noen dager etter at jeg tok over leiligheten ble det klart at jeg fikk "hoppe" fram i køen i en planlagt operasjon, og det kunne jeg jo ikke takke nei til. Dermed ble igjen flytting utsatt til man kom seg etter denne og nå endelig.. sitter jeg her da.. med den gode gamle PC'en som har stått på et lager i snart 4 måneder. Fyrt opp i kveld igjen og klar til mange herlige turer framover. Jeg har virkelig savnet dere alle sammen og turene vi har hatt. Nå føles det nesten som å starte på nytt igjen og jeg ser med "gru" på alle oppdateringer, nye addons og alt som skal til for å være cleared for flight igjen Men morro skal det bli. Håper jeg rekker en liten flight på tirsdag eller onsdag, iallefall stikker jeg innom Teamspeak og hilser på. Alt skal fungere smertefritt her nå og alt er straks på plass. I mellomtiden setter jeg stor pris på alle nødvendige oppdateringer og "must have" som har kommet de siste månedene slik at jeg slipper å pløye gjennom alle postene siste 4 måneder Gleder meg til å fly med dere alle igjen Jan Arild Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 11. april 2011 Skrevet 11. april 2011 Uff og uff! Må slenge meg på snart Jan Arild, altfor lenge siden vi hadde godturer på MP! Siter
Joakim Hagen Skrevet 11. april 2011 Skrevet 11. april 2011 Jan Arild Gjemble! Du har vært savna! Skal bli Jæ**** godt å høre stemmen din igjen! Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 11. april 2011 Moderatorer Skrevet 11. april 2011 Se det ja nå ligner det noe .. Welcome back Jan Arild bare å hoppe på TS3 i morgen på dagtid jeg er der ganske sikkert da jeg er sykemeldt for tiden og da blir gjerne ts stående på sånn just in case det skulle være noen som dukker opp..... Snakkes :cool: Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. april 2011 Premium Medlem Skrevet 12. april 2011 Du store all verden, det var på tide du dukket opp igjen . Lov oss at du aldri stikker av mer på den måten.......Men det var godt å få en forklaring på forsvinningsnummeret, det er mange som ofte har spurt etter deg!! jeg ser med "gru" på alle oppdateringer, nye addons og alt som skal til for å være cleared for flight igjen .....huffja, nå er vi kommet til FS14 :grin: . Neida, bortsett fra noen flyplasser her og der, så har det kommet noen servicepakker for områdene rundt FTX PNW, men dette regner jeg med du får grundig info om gjennom MP-flyvningene . I mellomtiden får du varme opp med noen forsiktige landingsrunder med Beavern :grin: ,.....og velkommen heim igjen!! Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Ah, et kjærkomment syn på dette forumet. Du har vært sterkt savnet av søndagsgjengen. Når det gjelder oppdateringer og slikt, så snakk med Fred. Han har dette klokkeklart. Siter
Fred Solli Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Godt å høre fra den kanten igjen Du har vært savnet. Det har da skjedd litt siden sist på softwarefronten så noen oppdateringer vil det nok bli Jan Arild. ORBX land har jo fått noen patcher her og der, People Flow har dukket opp på flere flyplasser i PNW og Australia, Og "Return to Misty Moorings" har invadert PFJ med båttrafikk, små airstrips, cabins og miljølyder. Har laget et liten samlepakke av RTTM og det ligger på TS3 sånn at du slipper å laste ned hver bidige fil og pakke ut. Ellers så er det vel business as usual. Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 12. april 2011 Forfatter Skrevet 12. april 2011 Ahh... herlig å høre folkens Det skal nok lastes ned rubb og bit av updates og SP til det som har kommet. Skjønner at det er mest på flyplass-siden det har skjedd ting, og heller lite på fly-siden? Skal nok få oppdatert meg sånn sakte men sikkert Må bare si at det er utrolig godt å være tilbake igjen Siter
Benjamin Hennes Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Herlig å høre fra deg, Jan A er på TS no og venter :grin: Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Velkommen tilbake Jan Arild Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 12. april 2011 Forfatter Skrevet 12. april 2011 Jeg er på jobb nå, og så blir det litt utpakking når jeg kommer hjem i kveld, men sent i kveld dukker jeg nok opp en tur på TS for å slå av en prat. Siter
Joakim Hagen Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Kan da si at jeg og Øystein snakka om savnet under FLG. Så du har aldri vært glemt Jan Arild! Siter
Øystein Hansen Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Stemmer det Joakim....over en øl og en Solo til lille duttebassen :grin: Er i Oslo i dag og i morgen, så det blir ikke noe MP på meg før tidligst torsdag kveld. Men vi snakkes nok etterhvert. --------- Øystein Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.