John Bugten Skrevet 7. desember 2002 Skrevet 7. desember 2002 Etter å ha installert et 737-200 panel...får jeg ikke startet opp fs2k2 igjen! Får beskjed om å reinstallere....gidder jo ikke dette etter alt jeg har lastet ned. Argh så irriterende Oppstarten gnåler etter en roger-wilco fil som mangler.... Noen som skjønner seg på dette?? Siter
John Bugten Skrevet 7. desember 2002 Forfatter Skrevet 7. desember 2002 orginal aircraft filene mangler også får jeg i en feilmld...hvordan i h*lsike kan dette oppstå etter en enkel panel inst? Siter
O.C.LINDGREN Skrevet 7. desember 2002 Skrevet 7. desember 2002 Jeg fikk også denne feilen etter en panel som jeg installerte. Jeg måtte installere på nytt igjen. Var ikke akkurat blid da, nei. Siter
John Bugten Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Skrevet 8. desember 2002 Vel det er vel bare å bite i det sure eple...inst på nytt. Jeg som hadde forberedt meg på en snadder sim-helg...ja ja shit happens Siter
John E Rønning Skrevet 8. desember 2002 Skrevet 8. desember 2002 Du sliter vel litt med frameraten med de spesifikasjonene der eller hva? 20MHz 286 16 MB RAM 40MB HD 14" [ 08.12.2002, 13:28: Endret av: John E Rønning ] Siter
Øyvind Hansen Skrevet 8. desember 2002 Skrevet 8. desember 2002 Et triks som ofte funker når fs2002 begynner å trøble er å slette fs2002.cfg(eller kanskje bare endre navn). Da lager fs en ny .cfg med default-innstillinger. Dette har hjulpet meg flere ganger. Siter
Bernt Michael Johansen Skrevet 8. desember 2002 Skrevet 8. desember 2002 *Ikke* nødvendig å reinstallere noe som helst. Gå til Modules katalogen og slett "rwilco.dll" (ikke helt sikker på navnet) det fjerner den masete greia. Han som lagde 200-panelet bakte inn RW i panelet slik at det var lettere tilgjengelig når man fløy online. -bernt Siter
John Bugten Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Skrevet 9. desember 2002 supert! takk for gode svar Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.