Joachim Johnsen Skrevet 9. april 2011 Skrevet 9. april 2011 Etter at jeg fikk dårlig kritikk på den forrige videoen min av Gardermoen, lagde jeg en ny video av Gardermoen. håper det er bedre Siter
Andre Gjerholm Skrevet 9. april 2011 Skrevet 9. april 2011 Jeg har ikke sett den forrige, men dette er da veldig bra! Bra musikkvalg også Hvordan får du til å se flyet fra alle de ulike vinklene? Ser ut som vinkler jeg ikke har i min FSX... Siter
Joachim Johnsen Skrevet 9. april 2011 Forfatter Skrevet 9. april 2011 Jeg bruker fs recorder og ezdok. Ezdok gir det forskjellige vinkler med effekter som f.eks. risting Siter
Joachim Johnsen Skrevet 11. april 2011 Forfatter Skrevet 11. april 2011 Sjekk ut denna "trailer" jeg fant på en gammen harddisk Siter
Håkon Fossen Skrevet 11. april 2011 Skrevet 11. april 2011 Denne filmen var veldig bra! Kunne jo vært Microsoft sin offisielle FSX trailer denne her Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.