Skrevet 9. april 2011 13 år Hei! Er det noen som kan hjelpe meg med innstilling av virtual cockpit i FSX når jeg skal innstille vinduene så er det så stor hastighet at det er nesten umulig å stoppe rett,hvor hen i FSX finner jeg dette.I fs9 heter det PAN-RATE Å der finner jeg det i CFG-fila.Håper noen kan hjelpe meg med dette.
Skrevet 10. april 2011 13 år Forfatter Ingen som har peiling?eller er det vanskelig å forstå spørsmålet? Rart er det ikke flere her som flyr med virtual cockpit på flere skjermer,venter fortsatt på tips!!!
Skrevet 10. april 2011 13 år http://fsxtimes.wordpress.com/2011/02/16/adjust-virtual-cockpit-panrate: There are two ways to adjust virtual cockpit panrate: Option 1: * Locate Cameras.cfg — the one in the same directory of the fsx.CFG * Under CameraDefinition.002 (and 003) * Change the number (degrees per second) of the following two: PitchPanRate=15 // vertical pan rate – I am using 40 HeadingPanRate=45 // horizontal pan rate — my setting is 100 * Add the following line right after the two PanRates to improve response time PanAcceleratorTime=0 // zero equals to no delay Option 2: If only the panrate of a specific aircraft is needed to be changed * Open the plane’s aircraft.cfg * Look for CameraDefinition and do the same as described in Option 1
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.