Lars Schmidt Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 Hej Med jer. Jeg har i dag downloaded "Legendary Boeing 727" i det de kalder Technical release. Det er et rigtig flot arbejde der er lavet med at skabe denne maskine. Maskinen kan hentes her: http://www.captainsim.com/ ( prisen er ca. 30 dollars for billigste version) Den flyver rigtig godt, og der er en fantastisk graffik. Dette fly kan absolut anbefales ! Hilsen Lars Schmidt Siter
John E Rønning Skrevet 7. desember 2002 Skrevet 7. desember 2002 Hei ! var inne og kikket. Dette så jo veldig bra ut Falt for fristelsen. Mastercard kortet snek seg ut av lommeboka, og vips var transaksjonen gjennomført.Sitter nå å venter på aktiveringskoden.Håper den kommer snart så jeg kan "ta av" Siter
Andreas F. Tollefsen Skrevet 7. desember 2002 Skrevet 7. desember 2002 legg ut noen screenshots hvis dere kan...dette så helt konge ut Siter
O.C.LINDGREN Skrevet 7. desember 2002 Skrevet 7. desember 2002 Var det ikke denne som fikk dårlig kritikk for noen uker siden her på flightsim.no??? Siter
Arild Oldervoll Skrevet 7. desember 2002 Skrevet 7. desember 2002 Det er jo både og. Noen gir den ros, andre gir den ris. Det beste er nok å vente litt, ja, for dette produktet er ikke helt ferdig enda. Som Karl R Pettersen sier: Visst man kjøper den nå betaler man får å være beta, eller alpha, tester. Bilder finner dere på captainsim sin hjemmeside Siter
John E Rønning Skrevet 7. desember 2002 Skrevet 7. desember 2002 Ja Ja, den forrige tråden om dette flyet fikk jeg ikke med meg. Men nå er er`n jo kjøpt og betalt. Den virker nå tilfredsstillende enda ihvertfall Siter
Håkon Helgesen Skrevet 7. desember 2002 Skrevet 7. desember 2002 Jeg har hørt at om du kjøper den nå vil koden virke på final release.... men det er kansje bare et rykte... ref captainsim forumet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.