April 8, 201115 yr Ja, den hadde vært artig å prøve! Og for de som lurer på hva dette er for noe, og ikke gidder å google: http://www.dooley.co.za/WX360%20ATC.htm
April 8, 201115 yr Hvorfor er det ingen som har tenkt på å lage en egen "tower" simulator hjemme i kjelleren, koblet opp mot VATSIM?
April 8, 201115 yr Author Jeg beklager at jeg glemte å legge ut en link, Jeg oppdaget det ikke før nå?
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.