Simon Trefjord Skrevet 6. april 2011 Skrevet 6. april 2011 Skroll ned til oversikten over hvem som er i mot og hvem som er for DLD: http://no.wikipedia.org/wiki/DLD Må si jeg blir irritert når jeg ser dette! :mad: Dette kaller vi Demokrati? Siter
Lars B. Schmidt Skrevet 6. april 2011 Skrevet 6. april 2011 Wikipedia skal man ta med en klype salt, i hvert fall når det kommer til aktuelle saker. Men, enig, så ikke så veldig flatterende ut Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 6. april 2011 Skrevet 6. april 2011 Nå er jo tross alt AP stemt til makten på demokratisk vis da. Siter
Marius Kaniewski Skrevet 7. april 2011 Skrevet 7. april 2011 Takk til arbeiderpartiet og høyre for at jeg snart lever i ett totalliært overvåkningsdiktatur. Og har ikke kongen en vetorett på grunnlovsstridige vedtak ? runnloven sier så : § 102. Hus-Inkvisitioner maa ikke finde Sted, uden i kriminelle Tilfælde.... Tolker den som at det ikke er lov til å overvåke personers hjem uten kriminell misstanke... Trodde ikke regjeringa kunne bryte grunnloven? Heia Norge og våres "demokrati"! Siter
Kjetil Tonstad Skrevet 7. april 2011 Skrevet 7. april 2011 Nå er jo tross alt AP stemt til makten på demokratisk vis da. Påstand: Det kan diskuteres. Begrunnelse: Flertallet av stemmene ved valget i 2009 gikk til de blågrønne (49,59%), ikke til de rødgrønne (49,07%). Rødgrønn seier skyldes altså vektingen i Norges valgsystem. Definisjon av demokrati: "Democracy is a form of government in which all citizens have an equal say in the decisions that affect their lives". Kilder: Wikipedia, Nettavisen Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 7. april 2011 Skrevet 7. april 2011 Synes Thomas Jefferson definerte "demokrati" på den beste måten: “A democracy is nothing more than mob rule, where fifty-one percent of the people may take away the rights of the other forty-nine.” Siter
Morten Ruud Skrevet 9. april 2011 Skrevet 9. april 2011 Når jeg bruker tida mi på internett til å lese aftenposten, flightsim.no og div andre uinteressante nettsider, så spiller det ingen trille for meg hva de lagrer. I hvertfall når jeg på FRIVILLIG grunnlag, uten at en norsk dommer godkjenner, blir overvåket av Facebook og andre nettsider 24/7. At den norske stat lagrer det samme som nettsidene vi er inne på spiller for meg ingen rolle. Siter
Audun Braastad Skrevet 9. april 2011 Skrevet 9. april 2011 Noen som vet hvorfor det står at VG er for og de andre avisene er mot? Stemmer dette? Siter
Morten Ruud Skrevet 9. april 2011 Skrevet 9. april 2011 Her er et utdrag av hva aviser og andre som er imot dld har sagt: http://stoppdld.no/kunnskapsbanken/uttalelser-om-dld/ Dette er jo bare uttaleleser fra de som er imot dld Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.