Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk til arbeiderpartiet og høyre for at jeg snart lever i ett totalliært overvåkningsdiktatur. Og har ikke kongen en vetorett på grunnlovsstridige vedtak ?

runnloven sier så : § 102.

Hus-Inkvisitioner maa ikke finde Sted, uden i kriminelle Tilfælde....

Tolker den som at det ikke er lov til å overvåke personers hjem uten kriminell misstanke... Trodde ikke regjeringa kunne bryte grunnloven?

Heia Norge og våres "demokrati"!

Skrevet
Nå er jo tross alt AP stemt til makten på demokratisk vis da.

Påstand: Det kan diskuteres.

Begrunnelse: Flertallet av stemmene ved valget i 2009 gikk til de blågrønne (49,59%), ikke til de rødgrønne (49,07%). Rødgrønn seier skyldes altså vektingen i Norges valgsystem.

Definisjon av demokrati: "Democracy is a form of government in which all citizens have an equal say in the decisions that affect their lives".

Kilder: Wikipedia, Nettavisen

Skrevet

Når jeg bruker tida mi på internett til å lese aftenposten, flightsim.no og div andre uinteressante nettsider, så spiller det ingen trille for meg hva de lagrer.

I hvertfall når jeg på FRIVILLIG grunnlag, uten at en norsk dommer godkjenner, blir overvåket av Facebook og andre nettsider 24/7.

At den norske stat lagrer det samme som nettsidene vi er inne på spiller for meg ingen rolle.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...