Gjest Lars Johansen Skrevet 4. april 2011 Skrevet 4. april 2011 Jeg har bestilt reise med Norwegian med bare 1 kolli til påskeferien. Jeg ser nå at jeg muligens må ha 2 og lurer derfor på om noen vet hva det koster å legge til en ekstra kolli? Fant ikke noe ordentlig svar på det på Norwegian hjemmeside. Siter
Torstein Farsund Skrevet 4. april 2011 Skrevet 4. april 2011 Ta en titt her du: http://www.norwegian.no/kundeservice/Reiseinformasjon/bagasje/ Siter
Gjest Lars Johansen Skrevet 4. april 2011 Skrevet 4. april 2011 Det var der jeg så, men er det 100 kr per kolli? Siter
Bjørn Ove vesterheim Skrevet 4. april 2011 Skrevet 4. april 2011 Du kan legge til en ekstra bagasje i din Norwegian profil og da er prisen 50 kr. Kjøper du den på flyplassen den dagen du skal reise så er prisen 100 kr. Går turen utenlands så er prisen 60 kr når du kjøper den på din profil i etter tid og 120 kr på flyplassen. Prisene er per kolli. Siter
Gjest Lars Johansen Skrevet 4. april 2011 Skrevet 4. april 2011 Men 50 kroner for 1 koffert ekstra er det kun 1 vei eller begge? sånn at det blir 100 tur-retur? Siter
Torstein Farsund Skrevet 4. april 2011 Skrevet 4. april 2011 Alle priser som jeg linket til er pr. kolli pr. strekning. Så ja, du må doble prisene når du skal reise tur/retur. Reiser du altså tur/retur innenlands med 1 kolli koster det 2x50,- = 100,-, dersom du bestiller bagasje på forhånd. Med to kolli i ditt tilfelle blir prisen da det dobbelte. Siter
Bjørn Ove vesterheim Skrevet 4. april 2011 Skrevet 4. april 2011 det blir 100 kr tur/retur. 50 kr per strekning Du kan også ringe til flyplassen du skal reise fra og si at du ønsker å bestile en ekstra bagasje i bestilingen din, da trekk dei bare av det kreditt kortet/bank kortet du betalte med. Er da samme pris som om du gjorde det selv hjemme. Men det må gjøres helst eit par dager før reisen. Dette kommer også ann på om flyplassen har billett kontor tjenester for Norwegian. Siter
Timmy Brandt Skrevet 4. april 2011 Skrevet 4. april 2011 Lars, det står klart och tydligt i första länken här ovan: "Priser pr strekning, pr bagasje" Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.