Kjell Loen Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 Hvordan kan jeg sende en mail som jeg har motatt i Gmail videre til en bestemt person. Finner ikke den funksjonen. Kjell Siter
Mathias Næss Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 Ved siden av "Reply" knappen er det en pil ned, trykk, velg forward. Siter
Morten Nelson Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 Oppe i høyre hjørne er det en liten pil som peker ned, rett ved siden av reply-knappen. Trykk den, så får du opp en hel liste med valg, blant annet forward. Siter
Kjell Loen Skrevet 3. april 2011 Forfatter Skrevet 3. april 2011 Er det under innstillinger du mener. Men ser ikke noe pil ned. Eller er det menyen oppe til venstre. Der pilen er til høyre og peker ned. Siter
Mathias Næss Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 Er når du leser en mail http://i.imgur.com/xwbIP.png Siter
Kjell Loen Skrevet 3. april 2011 Forfatter Skrevet 3. april 2011 Tusen takk. Var på hovedsiden jeg leste. :-) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.