Paul Lauritzen Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Får ALDRI til en perfekt ILS-innflyvning.... Har endelig fått med meg at jeg må putte inn korrekt Nav1 frekvens for rullebanen. Dette har jeg gjort, men likevel går "det åt skogen". Kan noen gi meg en kort innføring? Mvh. Paul Lauritzen Siter
Joacim P. Arnestad Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Du finner en fin innføring i ILS innflyvning i filbiblioteket her på flightsim, ta en titt her Siter
Paul Lauritzen Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Skrevet 4. desember 2002 Ok, takk...da håper jeg at jeg får det til nå Siter
Paul Lauritzen Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Skrevet 4. desember 2002 Vet du om det finnes en like enkel og grie innføring i VOR-navigering også? Siter
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 still inn på riktig frekvens og kurs og ta lang innflygning før du setter den på Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 8. desember 2002 Skrevet 8. desember 2002 gå til: http://www.scandva.org/ops/proc/proc.htm der finner du how-to-do-ditt-og-datt Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.