Skrevet 3. april 2011 13 år Jeg lagde en fsx video om Oslo Lufthavn. send den videre hvis du likte den
Skrevet 3. april 2011 13 år Ok film det der, men et par ting. Ryanair flyr ikke fra ENGM Hva har skjedd med texturene dine? Svarte røykfirkanter fra dekkene under landing og helt rar contrails
Skrevet 3. april 2011 13 år Grei video. En smule mørkt mesteparten av tiden. Litt dristig musikk ift. innholdet?
Skrevet 3. april 2011 13 år Tja vad sier man om dette? Bedre lykke neste gang. Rubrikken kunde vel i stort sett vært hva som helst for ikke var det mye Gardermoen.
Skrevet 3. april 2011 13 år Oppmuntring folkens.. Synes det var et godt forsøk jeg, tenk bare på at klippene neste gang bør være litt lenger slik at du får litt bedre flyt i filmen. Film heller på dagen også..
Skrevet 8. april 2011 13 år Forfatter Ja, da får jeg lage en ny video av gardermoen da.... med kanskje lenger klipp
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.