Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 1. april 2011 Skrevet 1. april 2011 Noen som spiller GT5? Legg meg til som "venn".Exedition03.Jeg starter server som regel hverdag. Digger denne bil simulatoren!! Legger med ett par bilder fra ingame screenshot. Min favoritt bil.Corvette ZR1 Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 1. april 2011 Forfatter Skrevet 1. april 2011 Ok,jeg skal legge deg til.Så er det bare og kjøre på Siter
Audun Braastad Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Spiller GT5 jeg også, men har ikke prøvd ut noe særlig online enda. Level 31 nå, men kommer nok ikke til å få gjennomført alle løpene før til jul, for det er ikke ofte jeg har tid til endurance-løpene, hehe Siter
A L Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Dette ser jo rått ut! Noen som har testet dette på PC? Hvordan er det? Av erfaring er bilspill på PC en "jokkete" opplevelse på "A" og "D" tastene... Siter
Mads Hjemmen Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Bruke yoken og pedalene da vettu! Må nesten prøves på PC dette her! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 2. april 2011 Forfatter Skrevet 2. april 2011 GT5 er kun for PS3. Her er ett lite klipp ,med lyden av min favoritt bil [video:youtube]_c15BlXOeBg Siter
Morten Ruud Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 GT-serien begynner virkelig å se og høres ekte ut. Bildene er in-game, ikke sant? Men videoen, er den ekte eller spill? Husker fra min barndom da Screamer var det kuleste bilspillet på markedet (før Need for Speed kom.) Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 2. april 2011 Forfatter Skrevet 2. april 2011 Videoen er real life ja,bildene er ingame. Siter
andreas nærbø Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Er det mulighet for split screen på dette ? Siter
Mathias Næss Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Lenge siden jeg har spilt dette, PSN: Alxaro, hadde vært morsomt å spille online. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Spiller Gt5 ja :grin: . Jeg har kommet til level 17 og benytter for tiden en blodtrimmet C63 AMG, hehe . Dessverre så spiller jeg mest offline, og har planer om å gjøre ferdig spillet først. Jeg synes spillet er meget bra, men det er en del ting som er merkelige, blant annet at man ikke kan sette felger på en del biler og at jeg ikke kan bygge om min C63 til konkurransebil. Noen som vet hvorfor det er slik? Eventuelt om det kommer noen update? Siter
Petter Tandberg Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Jadda! Ventet på en slik tråd :grin: "Pettan93", foreløpig bare level 19, men still climbin'! Siter
Mathias Næss Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 Si ifra når det er en server oppe og går, så forflytter jeg meg til PS3'en. Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 3. april 2011 Forfatter Skrevet 3. april 2011 Skal fyre opp en server nå.Nurburgring nordschleife Den heter Fair drivers/Roadcars. Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 3. april 2011 Forfatter Skrevet 3. april 2011 Da er den oppe.Kjører en blå Corvette ZR1 Siter
Mathias Næss Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 Om det fortsatt er liv slenger jeg med bak rattet nå Siter
Audun Braastad Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 Er med litt senere i kveld om du fortsatt har serveren oppe Lars-Petter? Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 3. april 2011 Forfatter Skrevet 3. april 2011 Nå er det fotballkamp her i gården.Blir vel en runde i morgen. Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 24. november 2012 Skrevet 24. november 2012 Drar opp denne igjen, Noen som spiller enda, kjører i gang en runde nå, Heter AndPet2003. Romet heter: Just for fun. FS.no Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.