Skrevet 1. april 2011 13 år Noen som spiller GT5? Legg meg til som "venn".Exedition03.Jeg starter server som regel hverdag. Digger denne bil simulatoren!! Legger med ett par bilder fra ingame screenshot. Min favoritt bil.Corvette ZR1
Skrevet 2. april 2011 13 år Spiller GT5 jeg også, men har ikke prøvd ut noe særlig online enda. Level 31 nå, men kommer nok ikke til å få gjennomført alle løpene før til jul, for det er ikke ofte jeg har tid til endurance-løpene, hehe
Skrevet 2. april 2011 13 år Dette ser jo rått ut! Noen som har testet dette på PC? Hvordan er det? Av erfaring er bilspill på PC en "jokkete" opplevelse på "A" og "D" tastene...
Skrevet 2. april 2011 13 år Forfatter GT5 er kun for PS3. Her er ett lite klipp ,med lyden av min favoritt bil [video:youtube]_c15BlXOeBg
Skrevet 2. april 2011 13 år GT-serien begynner virkelig å se og høres ekte ut. Bildene er in-game, ikke sant? Men videoen, er den ekte eller spill? Husker fra min barndom da Screamer var det kuleste bilspillet på markedet (før Need for Speed kom.)
Skrevet 2. april 2011 13 år Lenge siden jeg har spilt dette, PSN: Alxaro, hadde vært morsomt å spille online.
Skrevet 2. april 2011 13 år Spiller Gt5 ja :grin: . Jeg har kommet til level 17 og benytter for tiden en blodtrimmet C63 AMG, hehe . Dessverre så spiller jeg mest offline, og har planer om å gjøre ferdig spillet først. Jeg synes spillet er meget bra, men det er en del ting som er merkelige, blant annet at man ikke kan sette felger på en del biler og at jeg ikke kan bygge om min C63 til konkurransebil. Noen som vet hvorfor det er slik? Eventuelt om det kommer noen update?
Skrevet 2. april 2011 13 år Jadda! Ventet på en slik tråd :grin: "Pettan93", foreløpig bare level 19, men still climbin'!
Skrevet 3. april 2011 13 år Si ifra når det er en server oppe og går, så forflytter jeg meg til PS3'en.
Skrevet 3. april 2011 13 år Forfatter Skal fyre opp en server nå.Nurburgring nordschleife Den heter Fair drivers/Roadcars.
Skrevet 24. november 2012 12 år Drar opp denne igjen, Noen som spiller enda, kjører i gang en runde nå, Heter AndPet2003. Romet heter: Just for fun. FS.no
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.