Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Erik Olsen Bru
Skrevet

I første time sa læreren at vi sko ha prøve, ble ikke akkurat lurt da..

Ellers er jeg blitt ''smålurt'' sikkert over 20 ganger.. :grin:

Skrevet

Jaggu fikk jeg lurt kollegaen min som skulle overta bilen i min fri uke.

Fortalte at den splitter nye tilhengeren var lastet med gamle isopor kasser fra fiskebruk som skulle til gjennvinning på mandag. Og alle kan tenke seg hvordan fordervet fisk lukter og spesielt når dette har stått på varme over hele helgen ;)

Så jeg vet om en som gruer seg for å sjekke lasten på søndags kveld hvor det egentlig står tomme melke containere på :grin:

Skrevet

En kollega som sendte sms om at det lå nye telefoner for oss serviceteknikere på jobb. iPhone 3GS var det visst. Var bare å møte personlig opp på kontoret til sjefen for å få en.

Tidligere på dagen var eksen og ungene på bursdagselskap til sønnen til ei felles venninne av oss. Der var det ei som hadde med seg ei datter på ca 3 uker. Ungene mine hadde det lille nurket i fanget, og vi tok da bilde av det.

Deretter sendte jeg det bildet tilbake til kollegaen min med svaret "Har ikke tid, har blitt far".

"HÆH!? var svaret jeg fikk. :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...