Gjest Aleksander Milde Skrevet 1. april 2011 Skrevet 1. april 2011 God kveld, alle sammen! Satt å diskuterte med en med-simmer her om dagen om å få til et nytt sim-treff her i Bergen en dag. I det siste har det jo også kommet til endel "nye" simmere. Kanskje det er greit å få hilst på hverandre, og få pratet masse om simming sammen med litt mat. Hadde vært artig hvis vi hadde blitt en god gjeng Forslag til dato og hvor det skal foregå kan folk foreslå. Siter
Brage Ringheim Dybdahl Skrevet 1. april 2011 Skrevet 1. april 2011 Eg bur på Voss, men dersom det passar kan eg kanskje ta ein tur til byd'n. Høyrest kjekt ut, spennande å møte folk ansikt til ansikt! Gjerne ei av helgene eg er på Sotra hjå faren min. Siter
Benjamin Hennes Skrevet 1. april 2011 Skrevet 1. april 2011 Så du seg meldingen på FB, Aleksander? Men ihvertfall herlig tiltak ); eg foreslår at vi først kan ta oss en dag og spise og snakke om sim og bli kjent... Og kanskje deretter arrangere et lite LAN for alle de simmerne i Bergen som har lyst til det Siter
Tommy Bernes Skrevet 1. april 2011 Skrevet 1. april 2011 Et treff hadde jo ikke vert feil, må prøve å få til et treff på peppes eller noe sånt da Peppes på Zachen funker fint! Må gjerne vere en lørdag eller en søndag, må prøve å få det til en helg eg er hjemme, vil gjerne vere med! Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Jeg er helt klart med om tidspunktet passer. Siter
Jens Leo Iversen Skrevet 11. april 2011 Skrevet 11. april 2011 Bra tiltak! Jeg blir med hvis jeg får det til Noen som driver med utvikling av scenery eller liveries her i strøket? Siter
Martin Wiik Skrevet 11. april 2011 Skrevet 11. april 2011 Dette må man nesten bare bli med på ja. Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Flotte greier. Gi gjerne en lyd til dem som heller ikke er så flinke å sjekke forumet Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.