Per-kristian Jensen Skrevet 1. april 2011 Skrevet 1. april 2011 Heisann! Da er det endelig klart for trening på Langen Radar (Center). Jeg skal sitte EDGG_CTR nå på Tirsdag den 5 April fra 1800z. Alle er velkommen Siter
Tore Urvik Skrevet 1. april 2011 Skrevet 1. april 2011 Kanskje på tide å lufte S-c-a-n-d-i-n-a-v-i-a-n niner-niner-niner-niner-niner-niner da - med newbie no SID/STAR i remarksfeltet Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 2. april 2011 Forfatter Skrevet 2. april 2011 NB! Det er nå innført et nytt inflyvningsystem til Frankfurt, husk på å oppdatere til nyeste AIRAC. Dere ser endringene her: http://nav.vatsim-germany.org/files/edgg/charts/eddf/public/EDDF_TRANSITION_RWY07.pdf Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 5. april 2011 Forfatter Skrevet 5. april 2011 Heisann! Har akkurat fått beskjed av min mentor at han ikke kan stille i kveld, så denne treningen er nå desverre avlyst. Fikk meldingen for 10min siden. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.