Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 1. april 2011 Skrevet 1. april 2011 En nedslående beskjed som jeg har fått vite av en jeg kjenner i "toppen" i VATSIM. Grunnet store kostnader for de som driver dette, er det nå bestemt at vi må betale for å benytte oss av VATSIM. Werner, vet du noe mer om dette? Fikk bare vite det jeg skrev over her.. Jeg vil nok betale for det, da det ikke var snakk om mer enn 100 kroner året eller noe i den duren :)Og vi som er ATC får selvsagt betalt for det. Penge kommer jo bare i retur Hva kommer du til å gjøre? Siter
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 1. april 2011 Skrevet 1. april 2011 Det ser ut til at jeg også kommer til å betale for det. Hallo, man har da råd til en 100-lapp i året, folkens, eller??? Dette var dagens! Har du tænkt på deinn lææng? :whistle: Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 1. april 2011 Skrevet 1. april 2011 Kunne under sterk tvil trodd på deg hvis du skrev dette i går eller i morgen, men ikke i dag når det er 1. April! Siter
Eivind Tollerød Fosse Skrevet 1. april 2011 Skrevet 1. april 2011 Jeg tror deg og betaler ikke ett øre! I'm out! Solong! :cool: Siter
Joakim Hagen Skrevet 1. april 2011 Skrevet 1. april 2011 Skriv det i en ny post i denne tråden i morgen. Da stoler jeg litt på deg Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 1. april 2011 Forfatter Skrevet 1. april 2011 Jeg får bøye meg, men jeg prøvde! Håper det forblir gratis resten av mitt liv! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.