Bernt Michael Johansen Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Flere har meldt sin ankomst, deriblant høvdingen selv direct from Bodø! Vi er beæret! La dette bli et kjært avbrekk i førjuls- stria og benytt sjangsen til å se fjesene til en del kjente navn fra Flightsim.no. Ingen påmelding, bare å komme. Les mer om disse treffene her! Vel møtt - vennlig hilsen Bernt Siter
Helge Bø Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Ja nå skal jeg en tur til Oslo i neste uke på diverse oppdrag i VG-huset. Så da er det nok en fare for at jeg dukker opp der. Hyggelig, ikke sant? Siter
Bernt Michael Johansen Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Skrevet 4. desember 2002 Vel, nå oppunder jul er de fleste ganske runde i kantene så du har lite å frykte. Dette tegner seg til å bli et historisk møte og jeg antar blitzregnet vil være betydelig.. Vel møtt! Siter
Jarle Kristiansen Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 ja, det blir nok morro! jeg kommer også. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.