Roy Halvorsen Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Jeg lurer på hva som er forskellen på Flightsim 2002 og Flightsim 2002 Pro. Siter
michael8210 Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Skal vi se... På Pro versjonen er det noen andre fly enn på Std: - Mooney Bravo - King Air 350 - Beech Baron Disse er ikke med på Std ver. Korrekt meg hvis jeg har feil. Siter
Roy Halvorsen Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Skrevet 4. desember 2002 Er det hele forskjellen??? Det må vel være noe mere når det står 2 FS i hyllene i butikken. Altså std og pro. Vurderte faktisk å kjøpe PRO versonen i dag.men er ikke forsjellen større dropper jeg det. Ikke meningen å være vrien. Takk for at dere svarer. Siter
Timmy Brandt Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 quote: Opprinnelig postet av Roy Halvorsen: Jeg lurer på hva som er forskellen på Flightsim 2002 og Flightsim 2002 Pro. Heisan Her kommer kanskje litt info som kan være til hjelp FS2002 FS2002 Standard FS2002 Professional Professional vs Standard start side Siter
Roy Halvorsen Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Skrevet 4. desember 2002 Kjempeflott. Her fant jeg svarene. forskjellen er så stor at jeg uten tvil kjøper PRO-versonen. Mange takk. Siter
Timmy Brandt Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Bare for å mase ang en annen sak som er gåendes på flightsim.no akkurat nå *host host, DC9-30 saken, kremt hint* så fant jeg også dette på google Siter
Kenneth Warren Berg Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 quote: Opprinnelig postet av Roy Halvorsen: Kjempeflott. Her fant jeg svarene. forskjellen er så stor at jeg uten tvil kjøper PRO-versonen. Mange takk. Skjønner ikke helt hva du mener her. Hvilke forskjeller? Er det ikke bare de ekstra flyene og utvikler verktøyene da? Kenneth Siter
TOS Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Standard har ikkje støtte for Turboprop, noko PRO har.. det er vel og ein av forskjellane Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.