Pasi Jorgensen Skrevet 24. mars 2011 Skrevet 24. mars 2011 Vi står klar for take off på EGMH, 3 stk B-17. Målet er Brussels, men vi trenger forsterkninger....lyst å værra med? Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Skrevet 24. mars 2011 Der var det kommet 1 stk B-17 til, så nå er vi 4. Vi sirkler over flyplassen mens vi venter på de som ennå står på bakken :grin: Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Skrevet 24. mars 2011 Bilder fra turen. Sirkler rund flyplassen noen runder....high and lo, but not slow :grin: Etter noen runder rundt flyplassen i forskjellig høyde :whistle: så ble kursen satt mot EU...ehmm, jeg mener Brussel. Kysten av fastlandet hilser oss velkommen. Her er det vel Øyvind som ligger bak meg, mens Robert og Bjørn ligger til høyre for meg. Målet er i sikte, og buken åpnes Bomb's away! :cool: Mens vi snur, hører vi rykter om at en kapret Spitfire opererer i disse farvannene...rattet av Ø Von Hansen Men som dere kan se av bildene, så var det en ubegrunnet frykt...ingen som spyttet flammer etter oss Så var det ett bilde fra downwind mens Robert og Bjørn allerede har landet og parkert. Hvordan ende ett spekulatært mission? Med mye røyk og fyrverkeri :grin: Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. mars 2011 Premium Medlem Skrevet 25. mars 2011 He he, fikk du skrubbsår på magemusklene :grin:. Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Skrevet 25. mars 2011 "...skrubbsår på magemusklene" Heh, tror ikke det var mer "mage" igjen, tenker vi heller hadde begynt å finslipe på ryggraden på det tidspunktet bildet ble tatt :grin: Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Skrevet 25. mars 2011 Javisst, hvis vi får lov til å henge på :whistle: Tenkte du på noe spesielt opplegg eller? Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Skrevet 25. mars 2011 Da holder vi på å gjøre oss klar til en liten tur mellom Flesland og Gardermoen, vi er 4 stk nå....blir det fler? Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 25. mars 2011 Skrevet 25. mars 2011 Jeg har nettopp kommet hjemm, så hiver meg på hvert øyeblikk, kommer pa................ Siter
Benjamin Hennes Skrevet 25. mars 2011 Skrevet 25. mars 2011 Kan som sagt tidligere ikke være med, men er det B17 det går i i dag og? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.