Skrevet 24. mars 2011 13 år Hei Selger mitt Multi Panel da jeg nå bytter den ut med MCP Pro. Nypris her i nettbutikken er 1200, jeg ga noe mindre for mitt. Kjøpt ny fra Pixmania i desember 2010. Som ny. Kr 650, kjøper betaler frakt send en pm eller sms til 41553523 om du er interessert kan hentes/bringes i Nord Trøndelag. Marius
Skrevet 24. mars 2011 13 år Forfatter Hva fanken?! Var dyrere da jeg kjøpte det! 650! Nei, prøver overhodet ikke å lure noen! Ingen som er så tjukk i hue at en tror man kan lure noen her inne når det kommer til simulatorutstyr! Hadde jeg ikke sett det selv, hadde jeg ikke trodd det var sant! Sjekka ikke med Pixmania, noe jeg selvfølgelig burde. Utrolig klønete gjort. Beklager den superblemma der, bra at du oppdaga det :crazy:
Skrevet 24. mars 2011 13 år Forfatter Stemmer det, 2/3 av prisen her og alle andre steder... Noe som i mitt hode vil være en ok pris i utgangspunktet, men som selvfølgelig ikke er det når koster mindre nytt enn brukt
Skrevet 24. mars 2011 13 år Forfatter Beklager Åge, den er da solgt til Stein Aasheim. Takker så mye for interessen! Posten kan derfor FJERNES
Skrevet 24. mars 2011 13 år Forfatter Hahaha :grin: Men seriøst: Håper ikke dere tror jeg hadde tenkt å lure noen, ble bare i overkant ivrig og sjekka ikke ordentlig. Son sagt så er det ikke vits å tenke på å lure noen her inne når det gjelder flightsimming, enten vi snakker software, hardware eller samme hva... Tåler fint å drite meg ut, men vil absolutt ikke ha på meg noen mistanker om at jeg prøver på ditt og datt. Er vel heller den første POSTEN som skulle vært fjernet tenker jeg men bra du retter meg. Tør ikke å tenke på hvordan det blir på vatsim, når jeg skal snakke med dere, og til alt overmål på engelsk. DA tenker jeg dere skal få høre hjemmelært flyspråk... Diverse uttrykk i øst og vest! TRÅDEN kan fjernes!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.