Birger Blomvik Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Hei. Kunne sendt denne inn på mange andre forum, men prøver med mine venner her først; Har en Canal Digitaltuner PVR og ønsker å koble denne til internett.Dog er det ganske langt til fastnettpunkt og vurdrer om trådløst går? Dette må da være et accesspunkt,slik at tuneren tror dette er fastpunkt 10/100 MB.Vanlig router går ikke. Linjen min er rask nok. 12 MB inn. Har noen der ute gode forslag til løsning? Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Jeg ville satt opp en såkalt bridge, dvs fra lan til wifi og ned til wifi eller lan på andre siden... sjekk Dlink Siter
Knut Arne Nygård Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Har du sjekka at den kan koplast til nett? Nett- og USBpluggar er som regel kopla ut på desse boksene for å hindre ulovleg kopiering. Siter
Birger Blomvik Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Skrevet 22. mars 2011 Lankontakten er åpnet da CD har åpnet for nedlasting av filmer fra nett. http://parabol.canaldigital.no/Parabol/Tema/Online-tjenester/Online-tjenester-for-parabol-kunder/ Siter
Birger Blomvik Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Skrevet 22. mars 2011 Geir; Har du peiling på dette, så sendt meg en PM. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Er også en del info om denne (horrible problemboksen) hos AVFORUM, har selv trålet sidene der - og selv lagt inn lister med alle problemer. Denne HD-PVR boksen fra Canal Digital, er virkelig makkverk - men ser ut som man får erstattet den gratis heldigvis med en ny og bedre type (er på boks nr.4 nå). Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.