Gjest Lars Johansen Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Jeg har nå begynt å laste opp paintene til virtual Norwegian. Foreløpig bare 2 stk, men flere kommer ganske fort. Det er LN-DYF og LN-NON jeg har lastet opp først nå. Neste paint blir mest sannsynlig LN-DYN "André Bjerke" og 4 andre. Alle paintene kommer kun til å bli tilgjengelig hos Virtual norwegian. Siter
Gjest Lars Johansen Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Ser jo nå at jeg har bomma på registreringa. Det skal jo være LN-DYM. :grin: Siter
Paulo Fernandes Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Ser veldig bra ut Men pass på at skriften på halen er like hvit overalt. Siter
Gjest Lars Johansen Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Fargen på skriften er forskjellig fordi den er det på bildet jeg har brukt, men det skal jeg selvfølgelig ordne. Må vel også endre registreringen og annet pjusk. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.