Skrevet 21. mars 2011 13 år Hei og hopp! Jeg legger ut min miniprosjektor for salg. Aiptek V20. Ikke mye større enn en telefon denne gitt. Prosjekterer opp til 65" stort. Krever litt mørkt rom, men fungerer veldig bra Er som ny. Kun brukt i et par timer til testing. Selges i eske, med alt som var med når den ble kjøpt i november. Den har en liten innebygd høytaler, og den kan spille MP3 filer. Den har også et 2gb internminne for film/bilder/musikk osv. Les mer om features her: http://www.aiptek.com/PicoProjectors/V20/Features/ Det er mulig å bruke prosjektoren uten strøm. Den har innebygd batteri, og kan også lades via 2xUSB(medfølger) Det medfølger: -Aiptek V20 prosjektor -MiniTripod som den står på -VGA kabel -Lader -Fjernkontroll -Etui til prosjektor og tilbehør(se bilde) Nypris(teknikmagasinet) 2199,- Selges for 1500+frakt, evt oppkrav Ta kontakt på 48238830 eller sinholbe at online dot no
Skrevet 22. mars 2011 13 år Forfatter Ikke direkte inn nei. Men om du kjøper til en VGA->DVI så vil jeg tro det skal fungere
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.