Daniel Larsen Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Hei, jeg har et par OTS studenter som skal ha sine første timer på Gardermoen Tower denne uken! Audun Fikke - tirsdag - 2100-2230 lokal tid Pawel Malina - onsdag - 2000-2200 lokal tid Audun Fikke - torsdag - 2100-2230+ lokal tid Håper noen kan ta seg tid til å fly en tur Siter
Daniel Klepp Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 ENOS, ENGM_APP og ENGM_D_APP er med fra 20 lokal på torsdag Siter
Daniel Larsen Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Skrevet 22. mars 2011 Supert Klepp! Bedre kan det ikke bli Siter
Daniel Larsen Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Skrevet 22. mars 2011 Vi kom igang 20 minutter forsinket, men jeg tror vi fikk tatt den trafikken som var uansett. Takk til dere som tok tid til å fly en tur! Vi fikk dessverre ikke noen departures denne gangen, så på torsdag ønsker jeg å legge inn en bestilling på litt VFR og noen departures Veldig fint hvis noen har mulighet til å ta seg en VFR tur, og da i tillegg benytte seg av rapporteringspunktene Siter
Audun Fikke Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Takk til alle som fløy i kveld. Artig å prøve noe nytt! Husk treningene onsdag og torsdag. Siter
Lars Hassel Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Skal se om ikke jeg også kan få støttet opp litt på noen av dagene, så får dere bare skrike ut hvor dere evt trenger meg, jeg trives på de fleste flyplassene jeg Siter
Daniel Larsen Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Skrevet 23. mars 2011 Pawels OTS-trening på Gardermoen tower i kveld er kansellert, da han måtte prioritere et familiebesøk. De av dere som eventuelt hadde planlagt en flight i kveld, kan jo kanskje ta den på treningen til Audun i morgen kveld! Hassel: Har du mulighet til å ta noen runder VFR i morgen kveld? Siter
Audun Fikke Skrevet 24. mars 2011 Skrevet 24. mars 2011 Da var denne kvelden unnagjort. Mye variert trafikk på menyen. Må nok vise TIGER15 at jeg kan dele opp instruksene litt bedre i fremtiden Det ble en alt for lang tirade på en T/G. Hvis ikke får jeg vel en AMRAM i sladrespeilet neste gang jeg er ute å flyr med sydenturister. Takk for trafikk i kveld alle sammen. Tiden gikk fort, som den alltid gjør når man har det kjekt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.