David Kristiansen Olsen Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 Hei Jeg har drevet med FS en god stund nå og har lært veldig mye, men det er en liten ting som jeg aldri har tenkt over før som jeg aldri har hørt noen nevne. Hva er "rett" cockpit zoom? Tenker på både 2D og 3D cockpit. Når man sitter på pc'en kan man ikke bruke dybdesynet riktig og det er noen ganger litt vanskelig å beregne avstander, spesielt under landing synes jeg. Håper noen her kan si noe om emne Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 Det kommer vel litt an på, men i VC/3D cockpit er det 0,64 som gjelder, mener jeg.. Siter
David Kristiansen Olsen Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Skrevet 21. mars 2011 Ok, ingen andre som vil si hva som brukes? Har selv brukt 0.67 en lang tid i 2D cokcpit. Siter
Rune Gilberg Jensen Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Varierer men et sted rundt 0,64 og 0,67 funker greit syns jeg. Her er det nok mange individuelle forskjeller tenker jeg alt etter hvilket oppsett man har. Siter
David Kristiansen Olsen Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Skrevet 21. mars 2011 Okei, takk for svar. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.