Skrevet 1. desember 2002 22 år Hei,lurte på om man må legge inn Sid og Star inn i FMC,en ved Flightplanning.(DF737) Og hvor finner man disse ?
Skrevet 1. desember 2002 22 år Ekke helt sikker på om jeg forstår spørsmålet ditt.. finner du ikke SID/STAR pagen i selve FMC'en - eller leter du etter databasen som inneholder alle SID/STAR's ?
Skrevet 1. desember 2002 22 år Forfatter Ja jeg leter etter databasen hvor de befinner seg ? Man må vel programmere de inn i FMC,en eller hva?
Skrevet 1. desember 2002 22 år quote: Hei,lurte på om man må legge inn Sid og Star inn i FMC,en ved Flightplanning.(DF737) Vel, vet ikke hva jeg skal tro Uansett, prøv www.navdata.at -> Der finner du vel det meste.
Skrevet 1. desember 2002 22 år Hei John! SID og STAR er en del av hele navigasjonsdatabasen på DF734. Som Thomas sier, finner du de som tilhører riktig rullebane i DEP/ARR-siden på CDU'en. Du kan ikke - som i 767PIC - programmere egne. Oppdatert AIRAC Cycle finnes her. Hilsen Roald
Skrevet 1. desember 2002 22 år Forfatter Takk for forklaringen Roald. Skal prøve å programmere FMC for første gang, er ikke så lett nei,men det kommer seg vel etterhvert !?!?
Skrevet 1. desember 2002 22 år quote: Opprinnelig postet av John E Rønning: Hei,lurte på om man må legge inn Sid og Star inn i FMC,en ved Flightplanning.(DF737) Og hvor finner man disse ? Sid/Star pakke er inkludert i FMC til DF734, så det slipper du å tenke på. Eneste er om du vil oppdatere den med en nyere pakke. Ellers, så kan du lese om FMC programmering i denne eminente innføringen du finner.... HER.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.