John E Rønning Skrevet 1. desember 2002 Skrevet 1. desember 2002 Hei,lurte på om man må legge inn Sid og Star inn i FMC,en ved Flightplanning.(DF737) Og hvor finner man disse ? Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 1. desember 2002 Skrevet 1. desember 2002 Ekke helt sikker på om jeg forstår spørsmålet ditt.. finner du ikke SID/STAR pagen i selve FMC'en - eller leter du etter databasen som inneholder alle SID/STAR's ? Siter
John E Rønning Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Skrevet 1. desember 2002 Ja jeg leter etter databasen hvor de befinner seg ? Man må vel programmere de inn i FMC,en eller hva? Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 1. desember 2002 Skrevet 1. desember 2002 quote: Hei,lurte på om man må legge inn Sid og Star inn i FMC,en ved Flightplanning.(DF737) Vel, vet ikke hva jeg skal tro Uansett, prøv www.navdata.at -> Der finner du vel det meste. Siter
Roald Hansen Skrevet 1. desember 2002 Skrevet 1. desember 2002 Hei John! SID og STAR er en del av hele navigasjonsdatabasen på DF734. Som Thomas sier, finner du de som tilhører riktig rullebane i DEP/ARR-siden på CDU'en. Du kan ikke - som i 767PIC - programmere egne. Oppdatert AIRAC Cycle finnes her. Hilsen Roald Siter
John E Rønning Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Skrevet 1. desember 2002 Takk for den ,der var de ja !! Siter
John E Rønning Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Skrevet 1. desember 2002 Takk for forklaringen Roald. Skal prøve å programmere FMC for første gang, er ikke så lett nei,men det kommer seg vel etterhvert !?!? Siter
Ståle Kristiansen Skrevet 1. desember 2002 Skrevet 1. desember 2002 quote: Opprinnelig postet av John E Rønning: Hei,lurte på om man må legge inn Sid og Star inn i FMC,en ved Flightplanning.(DF737) Og hvor finner man disse ? Sid/Star pakke er inkludert i FMC til DF734, så det slipper du å tenke på. Eneste er om du vil oppdatere den med en nyere pakke. Ellers, så kan du lese om FMC programmering i denne eminente innføringen du finner.... HER. Siter
John E Rønning Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Skrevet 2. desember 2002 Thank`s , skal prøve den innføringen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.