Ola Haldor Voll Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Noen som har kjøpt spillet? Jeg falt for fristelsen mens det ennå var pre-purchase tilbud. Fire timer før tilbudet gikk ut i går kveld kjøpte jeg Homefront og fikk med Metro2033 på kjøpet. Har igrunn ikke noe forhold til Metro2033, men man sier da ikke nei takk til å få noe på kjøpet? :whistle: Blir en lang dag på jobb, så blir det en lang kveld alene foran skjermen i stua tenker jeg.. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Metro2033 er bra, og skummelt Homefront står på lista over spill som jeg skal spille, men det er endel andre på lista som jeg må få spilt først. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Skrevet 18. mars 2011 Skal snart pakke sammen på jobb og dra hjem nå. Så blir det vel litt tullete testing i kveld. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Skrevet 18. mars 2011 Spiller singleplayer nå. Veldig.. linjært.. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Skrevet 18. mars 2011 Multiplayer derimot var litt artigere. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.