Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Ja, noen av dere flightsimmere som skal på "Sjøen for alle"? I Lillestrøm fra 18 til 27 mars. Jeg skal jobbe på Redningsselskapet sin stand og kjøre Eliasbåt Om noen skal dit, er det bare å spørre etter meg Bare hyggelig om noen vil slå av en prat Siter
Tore Urvik Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Jeg skal selvfølgelig innom i år også... Er det folk fra medlemsservice som skal være på standen i tillegg til noen fra RSRK for å vise Uni Oslofjord som vanlig? Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Skrevet 15. mars 2011 Ja, det er det Jeg skal kjøre Eliasbåt Når kommer du? Hvilken dag? Siter
Tore Urvik Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Dag blir litt sånn TBA enda, men skal nok få gitt varsel herom Siter
Sindre Holberg Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 Mulig jeg tar flytoget nedom på søndagen mellom to flighter Hvilken "posisjon" i Redningsselskapet er det du har Reidar? Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Skrevet 16. mars 2011 Jeg er instruktør på sommerskoler etc. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.