Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Ja.. Har lyst til å prøve dette nye hjelpemiddelet for oss ATCer da! Men hver gang jeg trykker connect henger programmet seg opp.. Skriver inn VATSIM-IDn min og har lastet ned ENOS-filen til GVCCS. Noen ideer der ute? Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Du har skype aktiv og svarer ok på spørsmål om tilgang til skype? Har hatt problem av og til med det selv. Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Skrevet 14. mars 2011 Alt det der er i orden ja Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Skrevet 16. mars 2011 Prøvde det i går på en PC med Vista og det funket. Jeg kjører Windows7 på den stasjonere PCn og det funker altså ikke her.. Noen ideer? Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Skrevet 19. mars 2011 Sliter fortsatt med det.. Noen som kan ha noen som helst formening om hva som er feil? Siter
Kai Dreyer Skrevet 19. mars 2011 Skrevet 19. mars 2011 Ikke at jeg har lest på linken fra han Even, men har du prøvd å kjøre programmet i kompatibelmodus med vista da? Du høyreklikker, egenskaper, kompatibelmodus eller noe(er ikke på windows pc akurat nå). Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Skrevet 9. mai 2011 Sliter fortsatt med det! Når jeg trykker "connect" kommer det opp i Skype: Tillat "GVCCS", jeg trykker "tillat". GVCCS fryser og jeg avslutter det. Når jeg så startet GVCCS på nytt og trykker connect kommer det opp i Skype: Et annet program (GVCCS.exe) prøver å få adgang til programmet, men vi er ikke i stand til å svare. Vennligst prøv en omstart.. Det gjør jeg, men samme melding kommer opp.. Har Windows7 64bit Siter
Daniel Larsen Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 Jonas - GVCCS er et nytt hjelpemiddel som fungerer som et com-panel. Du vil ha mulighet til å ringe andre online posisjoner via programmet, da programmet kommuniserer med skype. Eks. trykker du på "ENGM APP" i programmet vil skype, som kjører i bakgrunnen, ringe opp denne sektoren. Du er selvfølgelig avhengig av at den du ønsker å ringe er online på GVCCS, og dette vil du enkelt kunne se i programmet. Les mer og last ned her: http://xumepoc.com/gvccs/ Siter
Even Rognlien Skrevet 10. mai 2011 Skrevet 10. mai 2011 Fortell utvikleren om det på dette forumet, mer hjelp å få der tror jeg http://satcas.avsim-bg.org/forum/viewtopic.php?f=7&t=27&start=10 Siter
Even Rognlien Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 For de som ikke får connectet GVCCS til skype, har det kommet en liten fix som kanskje fungerer for noen: Åpne Windows Oppgavebehandling (CTRL+Shift+Esc) -> Prosesser -> jusched.exe *32 -> Avslutt prosess Gjør dette idet GVCCS fryser, eller før du starter den (Har ikke testet dette selv) http://satcas.avsim-bg.org/forum/viewtopic.php?f=7&t=27&start=20 Siter
Even Rognlien Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 Noe annet jeg fant ut som kanskje funker for enda flere; I går prøvde jeg å starte GVCCS og connecte, men da frøys den , noe den av og til gjør. Jeg klikket rundt på GVCCS'en til meldingen om at programmet har sluttet å svare kom opp og trykket på "detaljer". Her så jeg at det stod blant annet noe sånt: "Venter på programmet: fs9.exe". Så jeg åpnet oppgavebehandling (CTRL+Shift+ESC) og avsluttet "fs9.exe"-prosessen og GVCCS fungerte igjen. Så neste gang GVCCS fryser når dere skal connecte, sjekk detaljene når "GVCCS har sluttet å svare" kommer opp, og prøv å avslutte prosessen som det står det 'ventes på' i feilmeldingen. Dårlig forklart, men håper det var forståelig Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.