Anders Merch Grønmyr Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Hallo. Bare lurte kjapt og enkelt på om det var flere med canal digital som nettleverandør som har problemer med å connecte til vatsim i kveld? Får hverken connecte på ATC eller Pilot. detter ut like etter connecting, samboeren kommer ikke inn på WOW og jeg kommer heller ikke inn på Playstation Network eller steam nettverket. Selvfølgelig fungerer heller ikke nettleseren på www.canaldigital.no derfor spør jeg her. Problemene begynte 20.00 i kveld. Siter
Morten Ruud Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Funker kanskje igjen nå? Jeg sjekket i hvertfall Canal Digital, siden fungerte, og jeg fant ingen steder hvor det sto noe om eventuelle feil på nettet i ditt distrikt, og jeg var en halvtime forsent ut til kundeservicen, men nr. er i hvertfall 06090, hvis du skulle trenge det. Men, løsningen på alt er jo å dra ut stikkontakten på ruteren, vente noen sekunder, sette den inn igjen, og se om det er noen forbedring. Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Skrevet 15. mars 2011 Dette er jo noen dager siden nå; søndag kveld, funket fint igjen mandag morgen og ikke vært problemer før eller siden søndag så vet ikke hva det dreide seg om! Siter
Morten Ruud Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 Notat til meg selv: "Lese dato på innlegg!" Sånn går det når man ikke har vært innom på en uke. Da var plutselig ditt innlegg nytt og flott, og høyt oppe på listen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.