Øyvind Schou Johnslien Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Iogmed at det nå er siste søndag før FLG tenkte jeg at vi kunne ta oss en mengde småhopp med dertil egnede fly. Har lagt opp denne ruta med en haug med striper som skjelden er besøkt i PNW land.. 39P Strom WN55 Randle-Kiona Airpark 55S Packwood 21W Ranger Creek 15S Lester State KESW Easton State 4W0 BAndera State S88 Skykomish State 27W Lake Wenatche State 8S2 Cashmere-Dryden KEAT Pangborn Melm 2W1 De Vere 4S6 Tierton State Vi får se hvor langt vi kommer på denne ruta før kvelden tar oss. Lagt opp slik at vi helst bruker fly som er funnet ok i forhold til MP server.. Vi har vel hatt nok tull på disse turene innimellom, så i dag ser jeg for meg Beaver / Porter til disse småstripene.. Hva med oppstart kl 1800 Norsk tid? Blir dette noe tidlig så rop ut.. Velkommen. Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Skrevet 13. mars 2011 Vært ute på en liten prøvetur på kveldens rute for a sjekke div striper, og her er ett par "teasers" fra noen av fjellformasjonene vi skal over.. Greit det eller? Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 13. mars 2011 Moderatorer Skrevet 13. mars 2011 Høres helt greit ut det Øyvind stiller i Beaver Siter
Benjamin Hennes Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Minner om at det er 10 min. til start Vi er foreløbig 4 stk på TS... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.