Sondre_Mælumshagen Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Go dagen.. Er fortiden på vinterferie på østlandet der dagene for det meste går til skigåing og slalomkjøring. Kom ned fra fjells igår og satte meg på fs.no for å se gjennom div bildetråder o.l da jeg med ett kjente eg vanvittig "flysug" etter FSX! Savner å kaste meg inn i cockpiten og fly over et flott landskap i FSX, desverre lar det seg ikke gjøre før Søndag Hvorfor jeg skriver dette vet jeg ærlig talt ikke annet enn at jeg følte for å fortelle noen dette, og hvem andre enn flysim entusiaster? Ha en fortsatt fin dag og ferie til dere som også har det! Da var det verste rettet Lorentzen Siter
A L Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Nei uff, kjenner desverre til den. Det er vel som nikotin. Men det sier jeg ikke til noen. Det blir for drøyt :grin: Føler med deg! Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Et sikkert tegn på at du er bitt av basillen! Men du, jeg hang meg mer opp i ordelingsfeilene i posten enn innholdet. Hvordan kan du skrive øst landet? :grin: øst landet der dagene for det meste går til ski gåing og slalom kjøring. Siter
Sondre_Mælumshagen Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Skrevet 10. mars 2011 Bra at noen retter på meg! Vell hva skal jeg si til mitt forsvar? Holder det å si at jeg er rogalending :whistle: Men uansett, bra at jeg ikke er den eneste som kjenner suget etter simmen når jeg går for lenge uten Siter
Henning Henriksen Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Suget kan bli meget sterkt. Selv, slet jeg veldig på Gran Canaria. Jeg og samboer alene i 2 uker. Herlig og flott var tankene i forveien. Det var det jo forsåvidt også. Men, jeg merket rundt klokka 5 da vi dro opp fra solsengene og inn på rommet for å slappe litt av, at noe alvolig manglet. Takket være internettcafe på hotellet fikk jeg hvertfall komt meg på flightsim.no. Men, det holder ikke i lengden. Til slutt endte jeg opp på siden av rullebanen på Las Palmas, der jeg satt med en Sixpack Tropical øl, masse sigaretter og en strandstol. Der satt jeg, i timesvis og bare så på fly komme og dra. Ikke hadde jeg kamera. Men jeg måtte gjøre noe flyrelatert, enkelt og greit. Siter
Sondre_Mælumshagen Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Skrevet 10. mars 2011 Artig historie det der Henning Sier litt om måten flysimmen påvirker oss på! Nesten som nikotin som nevnt ovenfor :grin: Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 Splitter ny FSX maskin til 15k, så er det fabrikkfeil på PSU. Midt i desember for noen år siden. Fikk ny PSU i midten av januar. DET var flysug! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.