Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Noen som vet om et spill der du lager og styrer et flyselskap? Tenker på et litt mer avansert enn airline manager på facebook.. Samma om det er gratis eller om det koster noe. Erik Siter
Erik Karlsen Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Det er mange uliketyper der, men Air Hauler er min favoritt. Du driver et cargo selskap. Du kan også fly selv i fsx, eller du ansetter folk til å fly. Du må kjøpe fly og baser. Det går i ekte tid, dvs du må betale lønninger og utgifter. Jeg vet at det er skrivet om den her på forumet tidlige. Her har du en link http://www.justflight.com/product.asp?pid=397 Har du spørsmål, så ikke vær redd for å spørre Siter
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Tenkte mer på et spill der du ikke flyr selv, du bare styrer selskapet.. Men kan jo prøve dette også, takk for tipset! Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Airline Tycoon Evolution kanskje?? gammelt spill men like morro uansett :grin: [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=igQIMGTohdo Siter
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Prøvde å registrere meg på Airline Mogul, men fikk aldri den mailen jeg måtte ha for å registrere meg.. Håper at den kommer etterhvert Siter
Lars B. Frostad Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Ellers kommer "Airline Tycoon:2" til høsten, skulle egentlig ha kommet tidligere - men er utsatt. Den kan nok også bli ganske interessant. Siter
Oscar Augestad Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 air tychoon 2 til iphone/touch! ganske bra spill, koster bare 17 kr! Siter
Dag Rune Garborg Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Tenker på å kjøpe iPAD til sommeren så takk for tipset! :grin: Siter
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Yess, fikk registrert meg på Airline Mogul.. Da har jeg noe å kose meg med på hytta! :grin: Hvilken verden burde jeg spille i? Siter
Kenneth Rønning Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Se om du finner noen flightsim.no verden der . Vet ikke om det er noen oppe å går nå, men godt mulig det er det. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Hvis du bruker søk funksjonen her på forumet så vil du finne minst 2 tråder som handler om temaet - inkl. de nødvendige passord for å komme inn i verdenen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.