andreas nærbø Skrevet 7. mars 2011 Skrevet 7. mars 2011 Hei Har flydd 3 turer i dag med TAP. Har flydd LPPT-LPFR-LPPT-LEMG. For og teste ut Airsimmer sin A320. Syns flyet er ett bra fly. Har ikke satt meg 100 % inn i Airbus enda. Så om noen som kan Airbus skikkelig her inne kunne hjelpet meg en kveld hadde vert fint. Her kommer 2 bilder. 1 fra cockpit og 1 fra utsiden. Det var det. Kan skrive opp det jeg trenger hjelp til i Airbusen. -Viss du feks har fått DCT SVL og har 2 punker før det hvordna man gjør det. - Hvordan starte kjærra skikkelig. Bare og legge meg til på msn eller skype MSN : andreas-andy1997@hotmail.com SKYPE : andreas.narbo1 Andreas Siter
andreas nærbø Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Skrevet 7. mars 2011 Tjjaaa, er grei nok. Er veldig fonøyd jeg da Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 7. mars 2011 Skrevet 7. mars 2011 -Viss du feks har fått DCT SVL og har 2 punker før det hvordna man gjør det. Press DIR-knappen, så trykker du på SVL. Siter
andreas nærbø Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Skrevet 7. mars 2011 Da begynner jeg og få dreisen på dette Blir smuud og fly dene MYE fremover Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.